اخبار داغ

انتقاد فرماندار و امام جمعه رودان از مسئولان استانی جواب داد/مدیرکل ورزش هرمزگان با سفر به رودان وعده رفع کمبودهای ورزشی داد

انتقاد فرماندار و امام جمعه رودان از مسئولان استانی جواب داد/مدیرکل ورزش هرمزگان با سفر به رودان وعده رفع کمبودهای ورزشی داد
مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان به همراه هیئتی به شهرستان رودان سفر کرد و مشکلات و کمبودهای ورزشی شهرستان را در دیدار با فرماندار بررسی کردند و قول های مساعد بر رفع مشکلات و ارتقای فضای ورزشی شهرستان را دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ روزمرگی مهم‌ترین آفت مدیران بوده و مطالبه‌گری راهی برای حل این مشکل است اگر مردم کشور روحیه مطالبه گری بالایی داشتند و حقوق خود را از مسؤولان مطالبه می‌کردند، قطعاً کشور و جامعه  وضعیت مناسب‌تری داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

برخی از ورزشکاران رودانی به خصوص در رشته دو و میدانی به دلیل کمبود امکانات، در زمین های سنگ لاخی بیرون شهر تمرین می کنند و علی رغم این محدودیت ها با کسب مدال های رنگارنگ،سکوهای قهرمانی کشور را تصاحب می کنند.
سرانه فضای ورزشی هم اکنون در این شهرستان کمتر از یک متر است و این موضوع با داشتن ورزشکاران  نامی در رشته های وزنه برداری، دو ومیدانی، فوتبال و رشته های رزمی در شان ورزش بهشت جنوب نیست.

,
,

مشکلاتی از این دست و نارضایتی جامعه ورزش رودان از کمبودها و عدم توجه مسئولان باعث شد تا فرماندار و امام جمعه رودان عملکرد مسئولانی استانی را به بار انتقاد بگیرند تا جایی که فرماندار رودان در جلسه شورای اداری شهرستان و امام جمعه رودان در خطبه های نمازجمعه از مسئولان استانی بابت کمبودها و تجهیزات ورزشی در شهرستان گلایه کردند.

,

این موضوع منتج به این شد که مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان به همراه هیئتی به شهرستان رودان سفر کند و  مشکلات و کمبودهای ورزشی شهرستان را در دیدار با فرماندار بررسی کردند و قول های مساعد بر رفع مشکلات و ارتقای فضای ورزشی شهرستان را دادند.

,

مصطفی غلامپور فرماندار رودان در این دیدار با اشاره به رفع مشکلات حوزه ورزش شهرستان و ایجاد زیر ساخت های  مناسب به جهت تعالی و شکوفایی بیش از پیش ورزش در بهشت جنوب با رویکرد کشف و شکوفایی قهرمانان ورزشی اظهار کرد: تنها زمین چمن طبیعی فوتبال شهرستان با معایب فراوان کشت شده و زمین چمن مصنوعی شهر بیکاه نیز فرسوده است و همچنین دیگر اماکن ورزشی شهرستان فاقد نیمکت ذخیره، نور افکن، رختکن و سرویس بهداشتی هستند.

,

فرماندار رودان تکمیل پیست دو و میدانی مجموعه ورزشی شهید چمران و احداث سالن سقف کوتاه ویژه رشته های رزمی در رودان و بیکاه را دیگر مطالبه ورزشکاران عنوان کرد و افزود:سالن های ورزشی موجود در رودان دارای معایب و کمبودهای ضروری همچون سیستم های سرمایشی با سقف های معیوب و عدم روشنایی کافی است و این سالن های نیازمند تکمیل زیر ساخت ها با ایجاد خوابگاه و امکانات مناسب جهت استفاده ورزشکاران هستند.

,

ورزشگاه 5هزارنفری در رودان احداث می شود

, ورزشگاه 5هزارنفری در رودان احداث می شود,

محمودرضا امیاری مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان نیز در این دیدار اظهار کرد:  اصلاح وضعیت چمن مجموعه ورزشی شهید چمران رودان در دستور کار قرارخواهد گرفت و همچنین  ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار نیز برای ترمیم چمن مصنوعی بیکاه اختصاص می یابد.

,

مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان افزود: زمینه های احداث یک ورزشگاه پنج هزار نفری در رودان فراهم شده است و با واگذاری یک قطعه زمینه مناسب اقدامات اولیه آغاز می شود.

,

امیاری تصریح کرد: تکمیل پیست تارتان دو ومیدانی مجموعه ورزشی شهید چمران رودان نیز اولویت اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان است که بزودی عملیات اجرایی آن کلید خواهد خورد.

,

امیاری با اشاره وجود استعداد های ناب در رشته های وزنه برداری و کشتی احداث مکانی اختصاصی برای ورزشکاران این رشته ها را از دیگر برنامه ها خود عنوان کرد و ادامه داد: تلاش خواهد شد کمک های شایان توجه ایی نیز به فوتبال و فوتسال شهرستان تزریق شود.

,

وی خاطرشان کرد:  سالن ۱۲۰۰ نفری در حال احداث رودان نیز تا دهه فجر امسال تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه