اخبار داغ

حمله ترامپ به دموکرات ها به دلیل تحقیق برای استیضاح/ گودال پر از تمساح و مار در انتظار مهاجران آمریکا

حمله ترامپ به دموکرات ها به دلیل تحقیق برای استیضاح/ گودال پر از تمساح و مار در انتظار مهاجران آمریکا
فرآیند تحقیق برای استیضاح، وضعیت واشنگتن را بحرانی و به طور وسیعی پویایی ریاست جمهوری ترامپ را دگرگون کرده است. ترامپ پیشنهاد داده بود تا دیوار مرزی جنوبی را با گودالی پر از تمساح و مار مستحکم کنند و قصد داشت تا پاهای مهاجران بدون مجوز را در آن قرار دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ در حال حاضر دونالد ترامپِ خشمگین به خاطر هدر دادن وقت آمریکایی ها با مزخرفاتی مانند استیضاح برای نا امید کردن مردم از رئیس جمهور و تهدید ریاست جمهوری او به دموکرات ها حمله می کند. دولت ترامپ دیوانه وار در حال تلاش برای دستیابی به استراتژی آهسته کردن روند استیضاح توسط دموکرات ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

"استیو لینیک" بازرس کل وزارت امور خارجه، اسناد مربوط به اوکراین را بسیار غیر معمول و رمزگذاری شده توصیف کرد.

,

پمپئو طی کنفرانس مطبوعاتی در رم در حالی که سعی در ممانعت از حضور چند شاهد مهم در مورد رسوایی "کاپیتول هیل" طی روزهای آتی داشت، مجددا زورگویی کارکنان دموکرات وزارت امور خارجه را متهم کرد. این اقدام نشان داد که آنها به منظور نجات ترامپ به دنبال یافتن راهی برای دستیابی به طرح بلند مدت تغییر سیاست استیضاح هستند.

,

ابتکار عمل پمپئو حداقل حقیقی تر از توئیت های ترامپ و اخبار کابلی که تئوری توطئه را فریاد می زدند، بود. اما پاسخ تند دموکرات ها به ادعاهای پمپئو مبنی بر زورگوییِ دموکرات ها علیه شاهدان احتمالی و تصمیم منبع اصلی برای نشان دادن هر چیز نشان داد که قدرت مازاد روند یک استیضاح رسمی می تواند تعادل قدرت واشنگتن را تغییر دهد.

,

یک هفته از اعلان "نانسی پلوسی" سخنگوی مجلس مبنی بر تحقیق استیضاح با مدرکی که ترامپ، اوکراین را به خاطر خراب کردن وجهه "جو بایدن" رقیب انتخاباتی وی در سال 2020 تحت فشار قرار داده، می گذرد. اما این نمایش، وضعیت واشنگتن را بحرانی و به طور وسیعی پویایی ریاست جمهوری ترامپ را دگرگون کرده است.

,

ترامپ از چندین جهت تحت محاصره قرار می گیرد. به عنوان مثال، روزنامه نیویورک تایمز با استناد به اظهارات مقامات دولت عنوان کرد که ترامپ پیش از این پیشنهاد داده بود تا دیوار مرزی جنوبی را با گودالی پر از تمساح و مار مستحکم کنند و قصد داشت تا پاهای مهاجران بدون مجوز را در آن قرار دهد.

,

"مایک کوییگلی" عضو دموکرات کمیته اطلاعات کنگره به cnn گفت: "این اقدام، جنایت وحشتناکی است. به عقیده من این بزرگترین جنایتی است که یک رئیس جمهور در طول زندگی ام مرتکب شده است."

, cnn,

آخرین تحولات سریع نشان می دهد که دموکرات ها چگونه از اقتدار مطابق با قانون اساسیِ خود به منظور تسریع چارچوبی برای تحقیقات استیضاح استفاده می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه