اخبار داغ

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل:

آمار طلاق در استان اردبیل از میانگین کشوری بالا است

آمار طلاق در استان اردبیل از میانگین کشوری بالا است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: طبق آمار اعلام شده پدیده طلاق در استان اردبیل نسبت به میانگین کشوری بالا است و در این زمینه آموزش خانواده ها باید جدی گرفته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما،بهروز ندایی صبح امروز  در کارگاه آسیب های اجتماعی در سالن شهید رجایی استانداری اظهار داشت:پیشگیری از آسیب های اجتماعی،پدیده های طلاق و سرقت و ناهنجاری های حاصل از این موارد نیاز به آموزش مفید و برگزاری کارگاه های عملی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه استانداری به عنوان هماهنگ کننده سایر دستگاه های اجرایی است گفت: از اواخر سال ۹۷ با بررسی مسایل اجتماعی و شناسایی آسیب های اجتماعی در مناطق مختلف و حواشی شهر به دستور استاندار کارهای زیربنایی شروع شده است.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به اینکه مشاوره قبل از ازدواج برای زوجین ضرورت دارد گفت: پیشگیری از آسیب های اجتماعی با مشاوره های روان شناسی قبل از ازدواج با برگزاری کارگاه های ترویج می یابد.

,

وی اجرای طرح جامع سلامت را یادآور شد و تصریح کرد: اجرای این طرح نیزد از سوی استانداری شروع شده و برای خانواده های جامعه هدف انجام می شود.

,

در ادامه کارگاه، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل نیز گفت:بهبود امور و توسعه ارتقای سازمانی همکاران استانداری در گرو برگزاری کارگاه ها و آموزش است.

,

یعثوب نژاد محمد افزود: با توجه به دغدغه هایی که مسولان ارشد استان در رابطه با پیشگیری آسیب های اجتماعی داشتند بحث های اساسی وتخصصی از سوی صاحب نظران ماه ها پیش آغاز شده است.

,

وی با بیان اینکه این زندگی بهتر با شهروندان داناتر امکان پذیر است تصریح کرد:ارتقای دانش و بهره مندی از یافته های علمی در زندگی سبب افزایش مهارت در زندگی می شود.

,

معاون توسعه مدیریت استاندار اردبیل اظهار کرد: برنامه مدونی برای جامع هدف با مسوولیت نظام روان شناسی که برای خانواده کارکنان و سایر اقشار مردم که مدیریت آن بر عهده معاونت توسعه مدیریت و معاونت سیاسی امنیتی گذاشته شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه