اخبار داغ

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی:

تاکنون افزایش قیمت نداشته‌ایم/ افزایش 50 درصد بازرسی‌ها در استان خراسان شمالی

تاکنون افزایش قیمت نداشته‌ایم/ افزایش 50 درصد بازرسی‌ها در استان خراسان شمالی
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: بعد از آغاز طرح گرانی بنزین هیچ گونه افزایش قیمتی در سطح استان نداشته ایم، اگر موردی مشاهده شود یا شکایتی باشد پرونده ها به صورت آنی و روزانه به تعزیرات ارسال و در همان روز رسیدگی ها انجام و با متخلفین برخورد خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا فیروزه، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک در رابطه با افزایش قیمت بنزین اظهار کرد: نظارتها در خراسان شمالی از زمان شروع طرح آغاز شده است و ناظران و بازرسان به صورت شیفتی در بازارها مشغول رسیدگی و نظارت هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: با هدف نظارت بهتر و سهولت رسیدگی به شکایات همشهریان و جلوگیری از تخلف عده ای سودجو به بهانه گرانی بنزین کانکس های بازرسی در میادین اصلی شهرهای بجنورد، شیروان و اسفراین مستقر شده اند.

,

فیروزه اضافه کرد: این کانکس ها در دو شیفت صبح و عصر از ساعت 9 الی 13 و از ساعت 17 تا 21 تازمانی که بازار فعال باشد، فعال هستند.

,

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: تلفن تماس 124 به صورت زنده از ساعت 7 الی 22 و از ساعت  22 تا صبح روز بعد به صورت پیامگیر آماده پاسخگویی به تماس های مردمی را دارد.

,

فیروزه با اشاره به اینکه گشت بازرسی ها از سطح شهرها 50 درصد افزایش داشته، گفت: اکیپ های بازرسی در دو شیفت در بازار حضور دارند که نیروهای بسیج و تعزیرات در این روزها در کنار این گروه ها مشغول به فعالیت هستند.

,

وی یادآور شد: بسته به نوع گشت مشترک از سازمان مربوطه در اکیپ، بازرسان حضور پیدا می کنند.

,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بیان داشت: از روز جمعه تاکنون با آغاز طرح گرانی بنزین هیچ گونه افزایش قیمتی در سطح استان نداشته ایم، اگر موردی مشاهده شود یا شکایتی باشد پرونده ها به صورت آنی و روزانه به تعزیرات ارسال و در همان روز رسیدگی ها انجام و با متخلفین برخورد خواهد شد.

,

وی در پاسخ به سوال خبرنگار عصراترک مبنی بر اینکه نظارت ها تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، گفت: تصمیم دولت بر این است که تا زمانی که افزایش قیمتی نداشته باشد کسی اجازه افزایش قیمت خودسرانه را نداشته باشد و ما موظف هستیم در بازارها حضور داشته باشیم و این اطمینان برای مردم ایجاد کنیم که ما در کنار شما هستیم.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه