اخبار داغ

پس از برگزاری نشست‌ها صورت گرفت؛

انتخاب رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران فدراسیون بدمینتون توسط اعضا

انتخاب رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران فدراسیون بدمینتون توسط اعضا
پس از برگزاری نشست‌های مربوطه، تکلیف کمیسیون‌های ورزشکاران، داوران و مربیان فدراسیون بدمینتون مشخص شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمنیتون؛  اولین جلسه کمیسیون داوران جهت انتخاب رئیس کمیسیون و ارائه ی نقطه نظرات با حضور اعضای ‌انتخاب شده برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در این جلسه که با حضور خانم ها مرضیه رضایی و سعیده حکیم آرا به صورت آنلاین، خانم فریبا مددی، آقایان ابوالفضل مهاجر بختیاری،سید منصور سجادیان، فرشید قلعه خانی، سید امید مقدس زاده به صورت حضوری برگزار گردید، با رای اعضای کمیسیون خانم فریبا مددی به عنوان رئیس کمیسیون انتخاب گردید.
,
 
,
این جلسه که به ریاست دبیر مجمع، فرشاد نصرتی برگزار شد، داوران نقطه نظرات و پیشنهادهای خود را ارائه نمودند. شرح وظایف کمیسیون داوران، تفکیک وظایف کمیته داوران و کمیسیون داوران، بازبینی چگونگی ارتقاء داوران از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.
,
 
,
در ادامه  اولین جلسه ی کمیسیون مربیان جهت انتخاب رئیس کمیسیون و ارائه  نقطه نظرات با حضور اعضای انتخاب شده برگزار گردید.
,
 
,
در این جلسه که با حضور خانم ها اشرف السادات رضوی، سمیرا زراع، هما اسمعیلی مقدم، متین هاشمی و آقایان محمدرضا مطیع، نیکزاد شیری، جواد نوری، محمدرضا نوری زاده، سید سعید فربود به صورت حضوری برگزار گردید، با رای اعضای کمیسیون خانم اسمعیلی مقدم به عنوان رئیس کمیسیون انتخاب گردید.
,
 
,
این جلسه که به ریاست دبیر مجمع، فرشاد نصرتی برگزار شد، مربیان نقطه نظرات و پیشنهادهای خود را ارائه نمودند. بررسی بیمه و امنیت شغلی مربیان، باز بینی در ارتقاء مربیان در سطح های مختلف، مشکلات و مباحث صنفی مربیان از مهمترین مباحث مطرح شده در این جلسه به شمار می رود.
,
 
,
همچنین اولین جلسه  کمیسیون ورزشکاران جهت انتخاب رئیس کمیسیون و ارائه ی نقطه نظرات با حضور اعضای انتخاب شده برگزار گردید.
,
 
,
در این جلسه که با حضور خانم ها ثریا آقایی، پگاه کامرانی، کیانا هاشمی و آقایان مهران شهبازی، سروش اسکندری، امیر جباری و محمد مهدی میرشکاری به صورت حضوری و فاطمه بابایی و سعید بابیانی به صورت آنلاین برگزار گردید، با رای اعضای کمیسیون سروش اسکندری به عنوان رئیس کمیسیون انتخاب گردید.
,
 
,
این جلسه که به ریاست دبیر مجمع، فرشاد نصرتی برگزار شد، ورزشکاران نقطه نظرات و پیشنهادهای خود را ارائه نمودند. اردوهای تیم‌ملی، تورنمنت های برون مرزی و بیمه ورزشکاران از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.
,
 
,
نهایتا طی احکامی جداگانه از سوی محمدرصا پوریا ریاست فدراسیون بدمینتون رئیس و اعضای کمیته استعدادیابی فدراسیون بدمینتون منصوب گردیدند.
,
 
,
۱_  جناب آقای علی شاه حسینی (رئیس)
,
 
,
۲_ جناب آقای علیرضا اشرفی(عضو)
,
 
,
۳_جناب آقای مجید زرچی (عضو)
,
 
,
۴_سرکار خانم نکیسا سلطانی (عضو)
,
 
,
۵_ سرکار خانم نگین امیری پور (عضو)
,
 
,
۶_ سرکار خانم اشرف السادات رضوی (عضو)
,
 
,
۷_ جناب آقای امید کرمی (عضو)
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه