اخبار داغ

ستاره آسمان علم و دانش کردستان در خاک آرام گرفت

ستاره آسمان علم و دانش کردستان در خاک آرام گرفت
با حضور پر شور مردم دیار بیجار گروس و دوستداران علم و دانش پیکر دانشمند فیزیک جهان بر روی دستان مردم تشییع و در قطعه نام آوران آرامستان باغ رضوان به خاک سپرده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، خبر سخت و غمبار بود، باورش سخت، به گفته اهل دانش یک قرن طول می کشد تا چنین افرادی پا به کره خاکی بگذارند و بتوانند اینگونه به صحنه علم و دانش کشور خدمت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی,

نامش محمدرضا بود، متولد سال 1351 محله حاشیه نشین بیجار گروس، در خانواده ای فقیر از لحاظ مالی و غنی از لحاظ علم و دانش چشم به جهان گشود با تمام مشقت های زندگی در سال 1370 وارد دانشگاه شریف شد از نوایغ فیزیک کشور بود به گفته مدیر دانشگاه کردستان محمرضا با سوابق درخشان علمی دست روی هر دانشگاه برتر جهان می گذاشت می توانست تدریس کند،اما بیجار را به همه جا ترجیح داد و ماند.

,

از بد روزگار در بی تدبیری و غفلت مسئولان در پیچ و خم جاده بیجار دیواندره در تاریخ اول خرداد سال جاری دچار سانحه رانندگی شدو بعد از 10 عمل جراحی در بیمارستان امام خمینی (ره) در شامگاه تاریخ 11 تیر ماه بعلت شدت جراحات جان به جان آفرین تسلیم کرد.

,

امروز در بیجار عزای عمومی بود و پیکر فقید دانشمند پروفسور محمدرضا ستاره بر روی دستان مردم در میان اندوه و غم بی پایان تشییع و در قطعه نام آوران آرامستان باغ رضوان به خاک سپرده شد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه