اخبار داغ

مدیر شبکه بهداشت و درمان زهک:

برگزاری کارگاه روش تحقیق به مناسبت هفته پژوهش در بیمارستان زهک

برگزاری کارگاه روش تحقیق به مناسبت هفته پژوهش در بیمارستان زهک
مدیر شبکه بهداشت و درمان زهک گفت:به مناسبت هفته پژوهش کارگاه روش تحقیق با حضور پزشکان و کارشناسان بهداشتی در سالن بیمارستان شهرستان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از زهک آنلاین جعفر نوری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان زهک در گفتگو با خبرنگار زهک آنلاین گفت:کارهای پژوهشی،امروزه توجه بسیاری از کشورها را به این امر جلب کرد و هر چه میزان پژوهش در کشوری بیشتر و مفیدتر باشد آن کشور، در همه عرصه ها قدرتمندتر عمل می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زهک آنلاین,

مدیر شبکه بهداشت و درمان زهک با اشاره به اینکه کارگاه روش تحقیق به مناسبت هفته پژوهش فردا صبح در سالن بیمارستان شهرستان برگزار می شود،ادامه داد:این کارگاه با حضور زهرا سپهری معاون فناوری و تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی زابل، پزشکان و کارشناسان بهداشتی منطقه صورت می گیرد.

,

جعفر نوری پژوهش و تحقیق را زیربنا و عامل اصلی پیشرفت هر دستگاه دانست و بیان کرد: سیستم بهداشت به جهت ویژگی‌های خاص و ارتباط مستقیم با سلامتی و جان انسان‌ها باید خود را به علم روز مجهز کند.

,

وی با تاکید بر اینکه پژوهش زیربنای اصلی توسعه است،تصریح کرد: هدف از برگزاری این کارگاه را ضرورت آشنایی کارشناسان و کارشناسان ارشد این مرکز با اصول پژوهش‌های بهداشتی دانست.

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه