اخبار داغ

رییس پلیس اگاهی تهران؛

توضیح رییس پلیس پایتخت درباره افزایش ماموران در معابر/آمادگی پلیس برای مقابله با هرگونه تهدید احتمالی در تهران

توضیح رییس پلیس پایتخت درباره افزایش ماموران در معابر/آمادگی پلیس برای مقابله با هرگونه تهدید احتمالی در تهران
رییس پلیس پایتخت توضیحاتی را در خصوص افزایش شمار مأموران پلیس در سطح معابر و اماکن تهران ارائه کرد و گفت: این اقدام به منظور آمادگی پلیس برای مقابله با هرگونه تهدید احتمالی انجام شده و به نوعی تمرین عملیاتی محسوب می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایسنا؛ سردار حسین ساجدی‌نیا  درباره دلیل افزایش حضور ماموران پلیس در سطح معابر و همچنین اماکنی چون ایستگاه‌های مترو و ...، اظهار کرد: حضور پلیس در سطح شهر باید سبب ایجاد آرامش و احساس امنیت در شهروندان شود و روزهای اخیر نیز پلیس برای مقابله با هر نوع تهدید احتمالی در سطح تهران تمرینی عملیاتی را آغاز کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه دلیل افزایش حضور پلیس در سطح معابر و اماکن نیز همین موضوع است، اظهار کرد: در این تمرین عملیاتی نیروهای یگان ویژه، یگان امداد، واحدهای 110، نیروهای نامحسوس زن و مرد، تیم‌های چک و خنثی‌سازی بمب و ... حضور دارند.

,

ساجدی‌نیا درباره اینکه این تمرین عملیاتی تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟ گفت: این اقدامات و تمرین‌های ضدتروریستی تا زمانی که لازم باشد ادامه می‌یابد اما این به این معنا نیست که اتفاقی در پایتخت رخ داده باشد بلکه تهران در امنیت کامل است.

,

به گفته رییس پلیس پایتخت، این اقدامات تنها برای برخورد با هرگونه تهدید احتمالی و پیشگیری از آن و همچنین تمرین افزایش مهارت عملیاتی انجام شده است.

,

وی همچنین به تعداد افزایش گشت‌ها در سطح محلات نیز اشاره کرد و گفت: افزایش گشت‌های انتظامی نیز که به صورت خودرویی و موتوری انجام می‌شود در راستای اجرای طرح امنیت محله‌محور بوده و برای تامین امنیت شهروندان است.

,

ساجدی‌نیا از شهروندان خواست گزارش‌های خود ازاقدامات مشکوک و مجرمانه را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع داده یا به نزدیک‌ترین واحد انتظامی مراجعه کرده و آن را در اختیار ماموران قرار دهند.

,

انتهای پیام/ش

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه