اخبار داغ

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی خبر داد:

افزایش 16 درصدی مصرف گاز در سرمای پاییزی خراسان رضوی

افزایش 16 درصدی مصرف گاز در سرمای پاییزی خراسان رضوی
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی از افزایش 16 درصدی مصرف گاز در پاییز امسال خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، حبیب‌الله صادقی با بیان اینکه با آغاز سرمای پاییزی همه ساله شاهد افزایش نسبی مصرف گاز در استان هستیم، اظهار کرد: با توجه به اهتمام شرکت ملی گاز ایران مبنی بر گازرسانی بدون وقفه در فصول سرد سال، مشترکان گرامی نیز می‌باید با صرفه‌جویی و رعایت الگوی مصرف بهینه، همکاری لازم را برای پایداری این نعمت خدادادی به‌ عمل آورند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی خاطرنشان کرد: رابطه مستقیم کاهش دما و افزایش مصرف گاز امری بوده که بی‌شک نیازمند همکاری و مشارکت مردم در امر پایداری گاز طبیعی است.

,

صادقی حرارت استاندارد در منازل را دمایی در مابین 18 تا 21 درجه سانتیگراد دانست و افزود: وسایل گازسوز برای سوختن نیاز به هوا و اکسیژن کافی دارند، لذا باید هوای مورد نیاز آنها تأمین شود تا از کاهش اکسیژن محیط جلوگیری شود.

,

وی اضافه کرد: رعایت مسایل ایمنی، اصلی مهم در استفاده از این نعمت خدادادی است و با توجه به افزایش همه ساله تعداد مشترکان، باید دقت بیشتری از سوی مردم در زمینه پیشگیری از بروز حوادث گاز گرفتگی به‌ عمل آید.

,

صادقی تصریح کرد: هدف شرکت گاز خراسان رضوی ارائه مطلوب خدمات است به همین منظور از همه مشترکان گرامی درخواست داریم تا از طریق تماس با مرکز ارتباطات مردمی این شرکت با شماره تلفن 37074 ضمن ارائه پیشنهادات و انتقادات، ما را در امر خدمت رسانی مطلوب یاری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه