اخبار داغ

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری:

تردد در گردنه‌های برف‌گیر چهارمحال و بختیاری با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است+تصاویر

تردد در گردنه‌های برف‌گیر چهارمحال و بختیاری با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است+تصاویر
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری تردد در محور گردنه‌های برف‌گیر این استان را تنها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر دانست و بیان داشت: هم‌اکنون نیز در برخی از محورها شاهد بارش پراکنده برف بصورت کولاک هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاسم قاسمی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز اظهار کرد: بارش برف که از شب گذشته در چهارمحال و بختیاری آغاز شده است تمامی محورهای مواصلاتی این استان را فرا گرفته و با تلاش راهداران راه و شهرسازی هم‌اکنون تمامی این محورها به جزء گردنه چری در محور شهرستان کوهرنگ – خوزستان به دلیل کولاک شدید باز است.

وی تردد در محور گردنه‌های برف‌گیر این استان را تنها با زنجیرچرخ امکان‌پذیر دانست و بیان داشت: هم‌اکنون نیز در برخی از محورها شاهد بارش پراکنده برف بصورت کولاک هستیم.



قاسمی به رانندگانی که قصد عبور از این مسیرها را دارند توصیه کرد با سرعت مطمئنه و فاصله طولی حرکت کنند و حتما تجهیزات لازم از قبیل زنجیر چرخ و چراغ مه‌شکن و دیگر لوازم ایمنی را برای عبور از گردنه‌های برف‌گیر را به همراه داشته باشند.

وی همچنین از رانندگان خواست قبل از حرکت از طریق شماره ارتباطی ۰۳۸۳۳۳۴۳۸۸۸ مرکز مدیریت راه‌های استان و یا شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های کشور از آخرین وضعیت مسیر تردد خود مطلع شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه