اخبار داغ

در سالروز آزاد سازی خرمشهر

مراسم سوم خرداد با حضور فرمانده قرارگاه شمالغرب کشور در زنجان برگزار می شود

مراسم سوم خرداد با حضور فرمانده  قرارگاه شمالغرب کشور در زنجان برگزار می شود
فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر برنامه های فرهنگی متنوع ای در شهرستان زنجان برگزار می شود، گفت: مراسم گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر با حضور سردار محمد تقی اصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا شمال‌غرب کشور در زنجان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل طهماسبی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان با بیان اینکه افتخارات رزمندگان ایرانی در جبهه‌های جنگ هشت ساله عراق علیه ایران در تاریخ بی‌نظیر بود، اظهارداشت: نیروهای ایرانی با کمترین تجهیزات و با تکیه بر قدرت ایمان به اراده الهی خرمشهر را آزاد کردند و به قول فرمایش معروف امام خمینی(ره) به درستی خرمشهر را خدا آزاد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با اشاره به اینکه سپاه ناحیه زنجان برای گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر برنامه های متنوع ای را در سطح شهرستان زنجان برگزار می کند، اظهار کرد: روز دو شنبه سوم خرداد ماه سالجاری برنامه گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر در شهرستان زنجان برگزار می شود.

,

طهماسبی خاطرنشان کرد: برنامه گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر با مداحی شاعر توانای زنجان حاج ولی الله کلامی همراه خواهد بود.

,

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اینکه فرمانده قرارگاه شمالغرب کشوردر برنامه گرامیداشت آزاد سازی حضور پیدا خواهند کرد، افزود: برنامه گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر روز دوشنبه سوم خرداد ماه ساعت 17 با سخنرانی سردار اصانلو فرمانده قرارگاه شمالغرب کشور در حسینیه رزماندگان اسلام برگزار خواهد شد.

,

طهماسبی تصریح کرد: به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر سپاه ناحیه زنجان برنامه های فرهنگی خود را  را همانند سالهای گذشته در شهرستان زنجان اجرایی می‌کند.

,

وی ضمن تاکید بر لزوم آشنایی نسل‌های جوان با وقایع و خاطرات دفاع مقدس ابراز کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی با شهامت‌ها و رشادت‌های رزمندگان سلحشور ایران اسلامی توانستیم شهرهایی که به تصرف قوای دشمن درآمده بود را خاک میهن خود بازگردانیم.

,

وی با اشاره به اهداف دشمن بعثی از تصرف خرمشهر تصریح کرد: تصرف خرمشهر، آبادان و بخشی از اروند رود برای قطع ارتباط با آب‌های ایران از اهداف اصلی حمله رژیم بعثی به ایران بود که با رشادتهای رزمندگان ایرانی محقق نشد.

,

سردار اوصانلو در عملیات‌‌های خیبر و بدر جانشین فرمانده گردان بود. او در عملیات والفجر8  و کربلای 5 فرمانده گردان غواصی لشکر عاشورا بود، سپس در عملیات والفجر10 جانشین تیپ 36 انصارالمهدی(عج) شد.

,

دریافت نشان فتح از مقام معظم رهبری

,

سردار اوصانلو، فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا شمال‌غرب کشور از سوی مقام معظم رهبری، نشان فتح را دریافت کرده است اما این خبر را می توان در کمترین جایی یافت.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه