اخبار داغ

معاون امور بازرگانی صنعت، معدن و تجارت گلستان:

عرضه گوشت مرغ 5 هزار تومانی در فروشگاه های گلستان

عرضه گوشت مرغ 5 هزار تومانی در فروشگاه های گلستان
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از توزیع مرغ منجمد با قیمت 5600 تومان در استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "درویش علی حسن زاده" معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان با اشاره به اینکه هیچ گونه محدودیتی در عرضه مرغ منجمد در استان گلستان وجود ندارد، افزود: با توجه به افزایش قیمت  مرغ گرم  و بمنظور حمایت و تامین نیاز مصرف کنندگان و با برنامه ریزیهای بعمل آمده مرغ منجمد با قیمت 5600 تومان در فروشگاههای سطح استان عرضه می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

وی افزود: با توجه به ذخیره سازی مناسب صورت گرفته، هیچ مشکلی در سطح عرضه مرغ منجمد وجود ندارد و گوشت مرغ منجمد از این پس به طور مستمر در فروشگاه ها با قیمت مصوب توزیع و عرضه می شود.

,

بر اساس این گزارش در طی روز های اخیر قیمت مرغ در برخی از شهر های استان و همچنین سایر استانهای دیگر سیر صعودی به خود گرفته و حتی برخی از قیمتها حاکی از 10 هزار تومان به فروش رفتن هر کیلو گوشت مرغ در بازار حکایت داشته است.

,

این روند صعودی گلایه بسیاری از شهروندان و مردم کشور را به همراه داشته است که افزایش قیمت مرغ ها در بازار به علت عدم مدیریت، به بازی مسئولان بدل گردیده است و مردم نیز در این راستا، چوب عدم مدیریت مسئولین امر را میخوردند و متضرر می شوند.

,

امید است این امر بار دیگر در کشور روی ندهد و مردم کشور دچار مزیقه قرار نگیرند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه