اخبار داغ

یاداشت/

خنجر اسلام ناب محمدی زیر رگ های فتنه گر عالم

خنجر اسلام ناب محمدی زیر رگ های فتنه گر عالم
برجام ما را متوقف کرد بخاطر اینکه شتر فتنه می خواست خنجر ما از زیر گلوی اسرائیل فاصله داشته باشد، در قضیه برجام ما باید به مردم نسبت به بد عهدی آمریکائیها اطلاعات بدهیم برخی ساده لوح هانه معتقدند بازی برد برد است اما چه بردی؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  رفتارنیوز، به خطر انداخته شدن رگ حیاتی شتر فتنه توسط حزب الله، حماس و پیروزی ها در سوریه، عراق و یمن به دنیا و خصوصا آمریکا ثابت کرده که بزودی فرو می ریزد و اگر این روزها بیشتر شاهدیم تمام خودش را در سوریه هزینه می کند بخاطر رسیدن نوک خنجر به نزدیکترین رگ حیاتیش یعنی اسرائیل غاصب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رفتارنیوز،,

ما راه آمدن امان زمان (عج) را امنیت می بخشیم و همانگونه که امسال بخاطر نبود امنیت در حج مردم ما این فریضه را از دست دادن معتقدیم باید مسیر و محل آمدن منجی عالم بشریت امنیت داشته باشد پس با وحدت جهان اسلام شاه رگ حیاتی شتر فتنه را از صفحه روزگار محو خواهیم کرد.

,

برجام ما را متوقف کرد بخاطر اینکه شتر فتنه می خواست خنجر ما از زیر گلوی اسرائیل فاصله داشته باشد، در قضیه برجام ما باید به مردم نسبت به بد عهدی آمریکائیها اطلاعات بدهیم برخی ساده لوح هانه معتقدند بازی برد برد است اما چه بردی؟ چه می دهیم و چه می گیریم؟ عبرت ترکیه بس نیست به تمام بدعهدی آمریکائیها که دیگر رها کنیم این شتر تمام فتنه های عالم را؟

,

باید بدانیم آمریکائیها به دنبال چه هستند آیا چیزی که می دهیم ارزش چیزی که می گیریم دارد؟ قطعا ولایت و اطاعت پذیری از آن، شورای نگهبان و تاثیر گذار بودن آن و امثالهم برای ما مهمتر است تا ... .

,

مردم بایستی در باور فرهنگی نسبت به بدعهدی آمریکائیها برسند باید آگاهی یابند از این سناریو ها وبرایشان روشن شود وقتی سازمانی یا هر تفکری بدنبال رسیدن به هدفی است قطعا از خود سئوال می کند چه می خواهد؟ از کدام راه می خواهد برود؟ و با چه ابزاری می خواهد به هدفش برسد؟ درقضیه برجام هدف آمریکائیها خلع سلاح ما بوده و می باشد.

,

شتر فتنه ها می خواهد برجام ۲و ۳ را نیز با هدف حذف ولایت فقیه و شورای نگهبان کلید بزند، تروریسم و حقوق بشر را بر ما تحمیل نماید که ما تن به آن خواسته ها بدهیم چرا اکنون که ما بواسطه ظرفیت های خدادادی چون حزب الله، حماس، یمن، سوریه و... که امروز شده اند نوک خنجر تیز اسلام ناب و به نزدیکترین نقطه از رگ حیاتی کفر رسیدیم بایستی تن به این خفت ها بدهیم.

,

با خنجر حزب الله و... رگ نهر(اسرائیل) شتر فتنه را بزنیم آمریکا شل می شوند آمریکائیها با همه ابزارها از جمله دیپلماسی و... خنجر تکفیری ها آمده اند خنجر زیر رگ اسرائیل را بردارند، چرا برخی واقعیت ها را نمی بینند از جبهه اسلام ناب ؟ وقتی رگ نهر شریانی شتر فتنه زده شود شتر فتنه نابود می گردد.

,

ما در اوج آمادگی هستیم و دشمن در اوج مرحله دست و پا زدن، ما در قضیه جنگ ۳۳ روزه لبنان با رژیم صهیونیستی شاهد بودیم تازه روزهای آخر جنگ حزب الله برعکس اسرائیل آماده تر پرانگیزه تر شده بود و قدرت این را با موشک ها پیدا کرده بود اسرائیل را نابود کند اما به قدرت های بزرگ نمی باید بی مهابا حمله کرد اول نوچه ها بایستی از توانایی می افتادند وگر نه همچنان بایستی حزب الله در جنگ با نوچه و وادادگان می جنگید.

,

ما پس از آن دیدیم که یکی پس از دیگری وا دادگان آنها همچون ارتش مصر، لیبی، الجزایر، پاکستان و.. به چه اوضاعی رسیدن که در حال حاضر با تمام تلاش و درخواست های عربستان جهت کمک به وی در حمله به یمن هیچ کدام از آن کشورها توان یاری رسان بودن، شیوخ واداده شتر فتنه را نداشتند، جبهه انقلاب به نزدیکی رگ حیاتی فتنه رسیده و می‌خواهد امنیت محل آمدن امام زمان (عج) را از حیث حضور ناپاکان عالم پاک کند ان شاءا.. .

,

تدبیر درستی که امثال حزب الله در این چند ساله انجام داده اند، اطاعت پذیری از ولایت فقیه جهان اسلام حضرت امام خامنه ای (حفظه الله) می‌باشد که تمام هیمنه و سناریو‌های دشمن را خنثی کرد.

,

بیش از صد هزار نفر تکفیری آماده کرده بودند که به ایران حمله کنند ما در سوریه با حضور مستشاری و... بهره مندی از ظرفیت ها مردمی که امثال حسین همدانی ها فراهم کردند و آنان را آموزش دادند خنجر را زیر نهر شتر آمریکا بردیم و آنان را مجبور به عقب نشینی کردیم و گرنه الان بایستی مستقیما با آنان در مبارزه و تاخت می بودیم، سوال اینجاست چرا برخی تا این حد خود را به کم فهمی زده اند؟

,

قصر شیرین، کرمانشاه و... محلی بود که ما بایستی میدانی می‌جنگیدیم اما الان جبهه را بردیم در سوریه و... برای همین است که رهبر فرزانه و حکیم انقلاب امام خامنه ای (حفظه الله) در جمع خانواده های مدافع حرم میفرمایند: اگر شهدای شما نبودند امروز ما در کرمانشاه و همدان باید می جنگیدیم.

,

چرا امروز خود آمریکا آمده در میدان و با بمباران در سوریه خودش را هزینه می کند؟ خنجر کرده زیر گلویش، انقلاب دارد او را از رسیدن به هدف های باطلبش باز می دارد کاری برای خود نکند دوری نیست آن زمانی که از پا در بیاید.

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه