اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان چناران خبر داد:

دستگیری عامل شرارت در مجلس عروسی و کشف یک قبضه کلت کمری

دستگیری عامل شرارت در مجلس عروسی و کشف یک قبضه کلت کمری
فرمانده انتظامی شهرستان چناران گفت: پلیس عامل اصلی شرارت و اخلال در نظم عمومی را در یک مجلس عروسی شناسایی و دستگیر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ قربان صنعتی، فرمانده انتظامی شهرستان چناران در گفت‌وگو با ندای چناران اظهار داشت: شب گذشته در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد درگیری و شرارت با اسلحه گرم توسط فردی با هویت مشخص در یک مجلس عروسی، بلافاصله گشت کلانتری 11 این فرماندهی وارد عمل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

وی افزود: فرد شرور که در ایجاد درگیری و شلیک گلوله در تالار عروسی سبب ایجاد رعب و وحشت در بین حضار شده بود قبل از حضور مأمورین از محل متواری شد و با اتخاذ تدابیر مناسب امنیتی مأموران، مجدداً آرامش به این مجلس برگردانده شد.

,

این مقام انتظامی تصریح کرد: اکیپی از پلیس اطلاعات و امنیت عمومی جهت دستگیری فرد شرور وارد عمل شدند و بعد از یک سری اقدامات اطلاعاتی، محل اختفای متهم شناسایی و به‌صورت نامحسوس تحت نظر قرار گرفت.

,

صنعتی خاطرنشان کرد: متهم 45 ساله در حین ورود به مخفیگاهش در اقدامی ضربتی دستگیر و یک قبضه کلت کمری از وی کشف و ضبط گردید.

,

فرمانده انتظامی شهرستان چناران در ادامه بیان داشت: مأمورین در ادامه عملیات فرزند 18 ساله متهم را که در این جریان نقش داشته بود را نیز شناسایی و دستگیر کرد که با حکم مرجع قضایی هر دو متهم روانه زندان شدند.

,

انتهای پیامرض/

, رض/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه