اخبار داغ

عضو خبرگان رهبری؛

راه تشکیل دولت اسلامی پیروی از شهدا است

راه تشکیل دولت اسلامی پیروی از شهدا است
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: برای تشکیل دولت اسلامی؛ دولتی که هیچ نقطه ای از نقاط نظام آن غیراسلامی نباشد، باید راه شهدا را ادامه داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از “بابک خبر”؛ حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در یادواره شهدای محله قطب آباد شهربابک؛ راه تشکیل دولت اسلامی را پیروی از شهدا دانست و گفت: با پیروزی انقلاب، نظام اسلامی تشکیل شد اما باید دولت اسلامی؛ دولتی که هیچ نقطه ای از نقاط نظام آن غیراسلامی نباشد، تشکیل گردد لذا از طریق راهی که شهدا رفته اند می توان دولت اسلامی را محقق ساخت

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, “بابک خبر”,

وی افزود: برای تحقق اهداف اسلام در جمهوری اسلامی باید اصولی که شهدا در زندگی خود داشتند را عملی کنیم تا به مقصد رسید.

,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آیات و روایات گفت: خدا یکی از راههای تربیت انسان را معرفی نیکان قرار داده است و شهدا یکی از گروههایی هستند که هدایتگری بشر را برعهده دارند.

,

وی افزود: شهدا با جانبازی و تقدیم حیات طبیعی خود؛ هادی بشر به سوی خدا و کمالات الهی هستند. لذا سزاوار است همانگونه که مراسمات اسلامی برگزار می شود یادواره شهدا هم برگزار گردند.

,

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی اظهار داشت: خداوند متعال در آیاتی از شهدا یاد کرده است لذا اولین یادواره را خدا برای شهدا گرفته است.

,

وی افزود: اولین خصوصیت شهید، گذشتن از حیات طبیعی خود و تقدیم جانش در راه خدا است. لذا شهدا محبتی از دنیا در دل خود نداشته و به دنبال بندگی و طلب رضوان الهی بودند.

,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری  گفت: رابطه شهید با جامعه؛ جهاد و دفاع برای دفع مفاسد از هر نوع مفسده ای می باشد. لذا باید دولت و ملت راه شهدا را ادامه دهند و با فساد مبارزه کنند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه