اخبار داغ

فرماندار آبیک:

بانک پاسارگاد بانی انتقال آب از سد طالقان به آبیک شد

بانک پاسارگاد بانی انتقال آب از سد طالقان به آبیک شد
فرماندار آبیک با اشاره اینکه انتقال آب از سد طالقان به آبیک از خواسته‌های به حق مردم آبیک است، گفت: طی تفاهم نامه‌ای با بانک پاسارگاد از اول دی ماه کلنگ انتقال آب از سد طالقان به استان قزوین به زمین زده خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی رحمانی فرماندار آبیک در گفت وگو با نگاه آبیک اظهار کرد: برای برون رفت از مشکلات راهی جزء توجه به صنعت کسب و کار و بازار داخلی و خارجی نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نگاه آبیک ,

 وی افزود: تمام هم و غم استاندار قزوین در رابطه با صنایع و واحدهای تولیدی می‌باشد و در این زمینه هیچگونه کوتاهی را نپذیرفتند و نمی‌پذیرند.

,

رحمانی با اشاره به رفع چالش‌های اصلی در شهرک‌های صنعتی آبیک، عنوان کرد: به نوعی در چند سال گذشته صنعت ما با چالش‌های جدی روبرو شده و این چالش‌های جدی جزو دغدغه‌های اساسی دولت مردان قرار گرفته است.

,

این مسؤول مطرح کرد: اگر ما راهی برای برون رفت از این موضوعات پیدا نمی‌کردیم و نکنیم شاید کشور ما نتواند در جهان امروزی که با تمام قوا نسبت به عقب نگه داشتن ایران تلاش می‌کنند پا برجا بماند. 

,

فرماندار آبیک ادامه داد: ما در سال‌های نه چندان دور به رشد بسیارخوبی رسیده بودیم لیکن با تحریم‌های ظالمانه در طبقات و موضوعات مختلف به نوعی کشور دچار تحریم شد که متأسفانه بعضی از این تحریم‌ها جدی گرفته نشد که اگر جدی می‌گرفتیم و با دیپلماسی مسائل حل می‌شد امروز کشور از لحاظ اقتصادی دچار چالش نمی‌شد.

,

وی اظهار کرد: به لطف خدا رئیس‌جمهور و تیم مذاکره کننده دکتر ظریف تحت زعامت مقام معظم رهبری این بهانه عظیم را از دشمنان گرفتند و ایران عزیزمان توانست یک مانع بزرگ را از پیش پا بردارد هرچند دشمنان باز دشمنی خودشان را دارند و متأسفانه در داخل نیز نسبت به این موضوع دامن زده می‌شود.

,

این مسؤول تصریح کرد: امروزه خیلی از مسیرها باز شده و ما می‌توانیم برای آینده کشور بهتر برنامه‌ریزی کنیم چنانچه در چند سال گذشته دولت تدبیر و امید تلاش کرده صنعت را از رکود خارج کند و در جلسات مختلف چند موضوع خیلی حائز اهمیت است از جمله راه اندازی صنایع و رهایی از رکود، بحث سرمایه در گردش و ثبت نام در سایت بهین یاب مورد تاکید و پیگیری است.

,

وی ببان داشت: شهرک صنعتی کاسپین به رشد خیلی خوبی رسیده نه تنها به حالت همسانی رسیدیم بلکه ۲ درصد پیشرفت داشته و این نشاندهنده حرکت رو به جلو است.

,

فرماندار آبیک تأکید کرد: حالا که حرکت شتاب گرفته باید به مباحث اصلی که همان کسب و کار در بازار داخلی، مشتری مداری و … است، بپردازیم چرا که اگر نتوانیم برای محصولات تولیدی بازاریابی کنیم این حرکت را عقیم نگه داشته‌ایم و برای عقیم نگه داشته نشدن هدف باید تلاش کنیم برای تولیدات در بازار داخلی و خارجی بازاریابی نمایم.

,

وی خاطر نشان کرد: شهرک صنعتی کاسپین امروز از نظر زیر ساخت و بیس کار جزء دومین شهرک صنعتی و از لحاظ تنوع چهارمین شهر صنعتی در کشور و نمود این در جذب بازار داخلی و خارجی و این روند اگر با مدیریت خوب و بسترسازی به رشد عالی برسد و با اخذ مجوز بین‌المللی بتوان مقام اول را کسب نمایم و این دور از دسترس نیست با همت و تلاشی که استاندار دارند و کمک شما مدیران صنایع و ما خدمتگزاران عرصه سیاسی استان و شهرستان دست در دست هم بدهیم و زیر ساخت‌ها را آماده کنیم.

,

وی اذعان کرد: با عنایت به اینکه قزوین استان و قطب صنعتی و کشاورزی است و زیباتر اینکه با وجود ۱۵۰۰۰۰ دانشجو استان دانشگاهی نیز محسوب می‌شود از این ظرفیت و پتانسیل باید برای تلفیق حوزه دانشگاه و صنعت تلاش کنیم تا بتوانیم از تفکر دانشگاهی استفاده کنیم.

,

وی در ادامه اظهار کرد: از ورود چنین تشکل‌هایی به استان و شهرک صنعتی و انتخاب شهرک صنعتی کاسپین بعنوان پایلوت خرسندیم و از هر نظر مناسب ما حمایت می‌کنیم قطعاً مسئولین استان هم حمایت خواهند کرد.

,

فرماندار آبیک یادآور شد: در سفر اخیر رئیس‌جمهور و هیات همراه به استان به خیلی از مسائل زیرساختی پرداخته شد و مصوبات خوبی داشتیم برای دسترسی راه‌های، آماده‌سازی و … که باعث رشد و شکوفایی صنعت خواهد بود و شما از این منظر نیز می‌توانید برای بازاریابی استفاده کنید.

,

رحمانی در پاپان مطرح کرد: از جمله مسائل مطرح شده برای شهرک صنعتی کاسپین به دنبال اجرای پل غیر همسطح و افزایش مساحت و گسترش این شهرک هستیم و همچنین انتقال آب از سد طالقان به استان قزوین که مصوبه داشتیم و  تفاهم نامه با بانک پاسارگاد منعقد و از اول دی ماه کلنگ به زمین زده خواهد شد.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه