اخبار داغ

یازدهمین جشنواره آشپزی غذاهای سنتی در بوکان برگزار شد+تصاویر

یازدهمین جشنواره آشپزی غذاهای سنتی در بوکان برگزار شد+تصاویر
یازدهمین جشنواره آشپزی غذاهای سنتی شهرستان بوکان بعد از ظهر روز یک شنبه ( دوم آبان ماه) با حضور جمع کثیری از بانوان در سالن ورزشی کوثر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کانی پرس،یازدهمین جشنواره آشپزی غذاهای سنتی شهرستان بوکان بعد از ظهر روز یک شنبه ( دوم آبان ماه) با حضور جمع کثیری از بانوان در سالن ورزشی کوثر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس،,

در این جشنواره که مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد شرکت کنندگان هنر خود را در امر آشپزی به داوری گذاشتند.

,

رئیس ورزش های همگانی شهرستان بوکان در حاشیه این جشنواره به کانی پرس گفت: یازدهمین جشنواره آشپزی بوکان با هدف ترویج غذاهای ایرانی و محلی و به نمایش گذاشتن هنر آشپزی بانوان این شهرستان، برگزار شد.

,

آرش ناصری افزود: در این مسابقه 70 بانوی خوش ذوق و آشپز بوکانی در پخت انواع غذاهای سنتی نظیر 'به ربه سیل'، 'سه نگه سیر'، کوفته، دلمه(کدو، بادمجان و گوجه فرنگی) و در بخش سالادها و همچنین غذاهای اصیل ایرانی با هم رقابت کردند.

,

وی ادامه داد: در پایان، هیات داوران با توجه به فاکتورهایی نظیر مزه، نحوه تزئین، مواد اولیه و نوع پخت، در هر بخش دو نفر را به عنوان برنده اعلام کرد که به آنها جوایزی اهدا شد

,

ناصری در پایان، الگوسازی تغذیه سالم، ترویج غذاهای بومی محلی این شهرستان و تعامل و همکاری میان تیم ‌های اجتماع‎محور خوسف را از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

,

 

,

, , , , ,

, , , , ,

, , , , ,
 
,

 

,

انتهای پیام/م

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه