اخبار داغ

حرکت مردمی در راستای خدمت رسانی به زائران اربعین؛

۲۰۰ فعال فرهنگی بوشهر مسیر ۱۱۰ عمود نجف تا کربلا را نظافت می کنند

۲۰۰ فعال فرهنگی بوشهر مسیر ۱۱۰ عمود نجف تا کربلا را نظافت می کنند
دبیر اجرایی کاروان فرهنگی جهادی یسرا در بوشهر در جمع خبرنگاران از اعزام 200 نفر از فعالان فرهنگی به کشور عراق جهت خدمت رسانی به زائران در ایام اربعین خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازگام نیوز،دبیر اجرایی کاروان فرهنگی جهادی یسرا در بوشهر در جمع خبرنگاران از اعزام 200 نفر از فعالان فرهنگی به کشور عراق جهت خدمت رسانی به زائران در ایام اربعین خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گام نیوز,

ایمان زنده بودی گفت: در آستانه اربعین سید و سالار شهیدان و هم پای زائران کربلای حسینی، جبهه فرهنگی یسری در نظر دارد در جهت خدمت رسانی به زائرین پیاده روی اربعین گروهی جهادی جهت فرهنگ سازی جمع آوری زباله و نظافت بخشی از مسیر نجف تا کربلا را تشکیل داده است.

,

وی با بیان اینکه کلیه هزینه های اعزام به صورت رایگان و بر عهده موسسه فرهنگی یسرا است تصریح کرد: این هزینه ها شامل خرید تجهیزات، صدور ویزا، ایاب و ذهاب و سفر به نجف و کربلا جهت زیارت است.

,

زنده بودی زمان اعزام افراد را امروز(شنبه) از کارگاه ساخت ضریح خیمه گاه امام حسین(ع) در شهر بوشهر عنوان کرد و بیان داشت: افراد در قالب پنج دستگاه اتوبوس به مرز شلمچه و از آنجا به مسیر نجف به کربلا اعزام می شوند و قرار است در مدت حضور در این سفر معنوی عمودهای 980 تا 1090 را نظافت کنند.

,

دبیر اجرایی کاروان فرهنگی جهادی یسرا در بوشهر فرهنگ سازی این حرکت و خدمت به زائران اباعبدالله الحسین(ع) را از مهمترین اهداف این حرکت معنوی عنوان کرد.

,

وی با بیان اینکه کلیه هزینه های تجهیزات نظافتی بر عهده موسسه است گفت: تقریباً یک میلیارد ریال برای خرید تجهیزات و سفر هزینه شده است.

,

گفتنی است طرح خدمت به زائران امام حسین(ع) به صورت سراسری در کل کشور است و هرکدام از استان ها مسؤولیت نظافت تعدادی عمودی ها مسیر نجف به کربلا را بر عهده دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه