اخبار داغ

جلسه هماهنگی ایام الله دهه فجر:

بیش از ۲۰ کمیته در ستاد دهه فجر شهرستان گرمسار تشکیل شد

بیش از ۲۰ کمیته در ستاد دهه فجر شهرستان گرمسار تشکیل شد
در جلسه هماهنگی برنامه های ایام الله دهه فجر امسال به منظور اجرای برنامه های متنوع در این دهه بیش از 20 کمیته مختلف در زمینه فرهنگی ، اجتماعی، جوانان ، ورزشی ، سیاسی و بصیرتی، زنان، قرآنی و مذهبی و زیباسازی در ستاد دهه فجر شهرستان گرمسار تشکیل شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین در این جلسه داریوش طاهری؛ فرماندار گرمسار دهه فجر را فرصتی مناسب برای بیان دستاورد های انقلاب اسلامی برشمردو افزود: نگاه به برنامه های این دهه برآیند تبیین جایگاه و دستاورد های مهم انقلاب اسلامی ایران باشد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین,

فرماندار گرمسار در ادامه افزود: دهه فجر فرصت مناسبی است تا اهداف و ارزش‌های انقلاب برای نسل امروز بدرستی تبیین و آنان با این اهداف به درستی مأنوس شوند.

,

طاهری با اشاره به برنامه ریزی دقیق دولت تدبیر وامید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری را در وحدت دانسته و گفت:در زمان انقلاب هم تنها وحدت کلمه بود که توانست انقلاب را با رهبری داهیانه امام راحل(ره) به ثمر بنشاند.

,

در ادامه این جلسه اعضا در زمینه برگزاری برنامه های مختلف در دهه فجر امسال با تشکیل و برگزاری جلسات کمیته های فرعی خود را برای هر چه با شکوه تر برگزار شدن این مراسم ها انجام دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه