اخبار داغ

آمریکا طلبکار هم شد؟!

آمریکا طلبکار هم شد؟!
هئیت مذاکره کننده ایرانی به این علت به وین رفته و کمیسیون بررسی برجام به درخواست ایران تشکیل جلسه داده که ایران از اعمال قانون ایسا شکایت دارد. شکایتی که به تمدید قانون تحریم های ده ساله ایران موسوم به ایسا توسط آمریکایی ها بر می گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل کوگانا،هئیت مذاکره کننده ایرانی به این علت به وین رفته و کمیسیون بررسی برجام به درخواست ایران تشکیل جلسه داده که ایران از اعمال قانون ایسا شکایت دارد. شکایتی که به تمدید قانون تحریم های ده ساله ایران موسوم به ایسا توسط آمریکایی ها بر می گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوگانا،,

در حالی که این قانون نقض فاحش برجام است،رئیس جمهور آمریکا ادعا کرده که بخش هایی از این قانون که با برجام تلاقی می کند را متوقف کرده است اما این همه ماجرا نیست، رسانه های آمریکایی دم از زیاده خواهی های جدید آمریکا در نشست بررسی برجام، می زنند.

,

از زمان اجرایی شدن برجام این دومین بار است که کمیسیون مشترک بر اساس درخواست ایران و برای رسیدگی به بدعهدی های آمریکا و اقدامات غیرمنطبق آن کشور با مفاد برجام تشکیل جلسه می شود

,

به گونه ای که آمریکایی ها از جایگاه بده کار به طلبکار نیز تبدیل شده اند. لذا، شاهد زیاده خواهی ها و زیاده گویی های طرف آمریکایی در خصوص برجام نیز هستیم.

,

وال‌استریت ژورنال می‌گوید نمایندگان هسته‌ای ایران امروز با طرح آمریکا برای پاکسازی کامل اورانیوم باقی‌مانده در نیروگاه نطنز موافقت کرده‌اند.

,

البته آقای عراقچی خبر وال استریت ژورنال را تکذیب کرد و گفت کمیسیون مشترک برجام با طرح ایران برای پاک سازی تاسیسات نطنز موافقت کرده. موضوعی که گفته است توان غنی سازی ایران را بالا می برد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه