اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان :

آموزش و پرورش و خانواده دو شریک مهم در امر تربیت دانش آموزان می باشند / والدین کودکان باید به روش های درست برقراری ارتباط با آنان، آگاهی داشته باشند

آموزش و پرورش و خانواده دو شریک مهم در امر تربیت دانش آموزان می باشند / والدین کودکان باید به روش های درست برقراری ارتباط با آنان، آگاهی داشته باشند
مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان با اشاره به اینکه والدین باید به روش های درست و صحیح برقراری ارتباط با آنان، آگاهی داشته باشند، گفت: بی تردید، نهاد آموزش و پرورش و خانواده شریک مهم در امر تربیت دانش آموزان می باشند وهر چه میزان تعامل و هم افزایی در این دو نهاد بیشتر باشد شاهد وضعیت بهتر و مطلوب تری پیرامون مسائل تربیتی کودکان خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از قومس، سعید رضایی در همایش اولیاء مراکز پیش دبستانی(خانواده موفق) با اشاره به اهمیت و نقش بسیار مهم خانواده در تعلیم و تربیت کودکان اظهار کرد: خانواده‌ به عنوان اولین نهاد اجتماعی می تواند با تقویت روحیه معنوی،  فرزندان را به سمت آموزه‌های دینی  هدایت و راهنمایی کند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قومس,

وی با بیان اینکه تربیت معنوی فرزندان در آینده ی آنان بسیار تاثیرگذار می باشد عنوان کرد: بی تردید این مهم وظیفه‌ای بسیار سنگین است و در صورتی انجام می پذیرد که والدین توجه زیادی به این مقوله داشته باشند.

,

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان با اشاره به اینکه دشمنان کشور، با ایجاد جنگ نرم همچنین ورود تهاجمات فرهنگی تلاش زیادی در گمراهی نسل جوان ما دارند گفت: بی شک فلسفه  تعلیم و تربیت کودکان، تنها به ایجاد امکانات و فضا برای آنان خلاصه نشده بلکه باید تمامی جوانب را در نظر گرفت.

,

رضایی با اشاره به این مهم که والدین کودکان  باید به روش های درست و صحیح برقراری ارتباط با آنان، آگاهی داشته باشند عنوان کرد:  بی تردید، نهاد  آموزش و پرورش و خانواده دو شریک مهم در امر تربیت دانش آموزان می باشند.

,

وی اضافه کرد: هر چه میزان تعامل و هم افزایی در این دو نهاد  بیشتر باشد شاهد وضعیت بهتر و مطلوب تری پیرامون مسائل تربیتی کودکان خواهیم بود.

,

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان در ادامه خانواده و مدرسه دو نهاد تاثیرگذار دانسته و گفت: بی شک، جهت دهی و تقویت باورهای اعتقادی کودکان ، راهی موثر و جدی برای مقابله با جنگ نرم دشم همچنین دورکردن آنها از آسیب های اجتماعی می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه