اخبار داغ

امام جمعه شاهرود:

عده ای در شاهرود محیط زیست را قباله شخصی خود کرده اند/مسائل و مشکلات جنگل ابر با ورود بسیج ساماندهی شد

عده ای در شاهرود محیط زیست را قباله شخصی خود کرده اند/مسائل و مشکلات جنگل ابر با ورود بسیج ساماندهی شد
امام جمعه شاهرود با بیان اینکه مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی جنگل ابر با ورود بسیج ساماندهی شد گفت: متاسفانه عده ای از افراد خاص در شاهرود محیط زیست را قباله خود کرده و در لوای آن کارهای دیگری انجام می دهند که نتیجه آن عقب افتادن پروژه های اجرایی شهرستان شاهرود است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل شاهوار، حجت الاسلام عباس امینی رئیس مجمع بسیج شهرستان و امام جمعه شاهرود در دهمین مجمع بسیج شهرستان شاهرود ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه (س) با ارزیابی مثبت و کیفی هشت طرح فرهنگی و اقتصادی بومی ارئه شده در مجمع بسیج شهرستان گفت: یکی از بهترین روش ها در اجرای طرح هایی ارائه شده، استخراج سیره ائمه اطهار بویژه سیره فاطمی در اجرای طرح ها و عملیاتی کردن آنها به تناسب زمان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار،,

مسائل فرهنگی و تهاجم فرهنگی در خانواده قابل دفاع و بررسی است

, مسائل فرهنگی و تهاجم فرهنگی در خانواده قابل دفاع و بررسی است,

وی با بیان اینکه خانواده مهم ترین رکنی است که تمامی طرح های فرهنگی ارائه شده را ساماندهی می کند اظهار کرد: خانواده موضوع مهمی است که تمامی مسائل فرهنگی و تهاجم فرهنگی در آن قابل دفاع و بررسی است.

,

رئیس مجمع بسیج شهرستان شاهرود با اشاره به اجرای مطلوب برنامه بسیج سپاه شاهرود و بازخورد مثبت آن در طول سال جاری افزود: هدف از برگزاری مجمع بسیجیان شهرستان نیز ساماندهی و هم افزایی و ارائه طرح های پیشنهادی برای تصویب برنامه های سال آینده است.

,

شاکله بسیج فرهنگی است

, شاکله بسیج فرهنگی است,

امینی با بیان اینکه شاکله بسیج فرهنگی است و بخش بیشتر کارهای این نهاد نیز باید فرهنگی باشد بیان کرد: شعار های مقام معظم رهبری چراغ راه برنامه های بسیج است و در طول سال های اخیر که معظم له مباحث اقتصادی و اقتصاد مقاومتی را مطرح کرده اند و بر آن تاکید دارند باید بر اجرای برنامه های اقتصادی که زمینه اشتغال حتی یک نفر را هم فراهم کند پرداخته شود.

,

 مسائل و مشکلات جنگل ابر با ورود بسیج ساماندهی شد

, مسائل و مشکلات جنگل ابر با ورود بسیج ساماندهی شد,

وی با اشاره به طرح سالم سازی جنگل ابر تصریح کرد: مسائل و مشکلاتی که در جنگل ابر اتفاق می افتاد دغدغه خیلی از افراد متدیّن بود و حتی باعث آزار و اذیت برای خانواده هایی که در این مناطق زندگی می کردند شده بود که با اجرای این طرح بخش بیشتری از این مشکلات مرتفع شده و تدام اجرای این طرح با غنای فرهنگی و نشاط و شور بیشتر الزامی است.

,

امام جمعه شاهرود در ادامه صحبت های خود با اشاره به بهره برداری عده ای مغرض از نام کوروش و بزرگ کردن و قرار دادن آن در برابر ایران اسلامی است اذعان کرد: کوروش شخصیت ایرانی است که متعلق به تاریخ ایران است اما عده ای از مغرضان و معاندان که افراد آن سوی آب نیز در ارتباطند می خواهند کورش را بزرگ کرده در برابر ایران اسلامی قرار دهند و این اسم ها را بر روی برخی فروشگاه ها می گذارند، لذا ورود بسیج به این ماجرا و مصادره مطلوب آن برای ایران اسلامی ضروری است.

,

عده ای در شاهرود محیط زیست را قباله شخصی خود کرده اند

, عده ای در شاهرود محیط زیست را قباله شخصی خود کرده اند,

امینی با تاکید بر ورود بسیج بر مسائل محیط زیستی گفت: عده ای در شاهرود محیط زیست را قباله شخصی خود کرده اند و در لوای آن کارهای دیگری انجام می دهند و با دلایل پوچ و اغراض شخصی اجرای پروژه آب قطری را که 94 درصد پیشرفت فیزیکی دارد را تعویق انداخته و یا در جریان احداث جاده ابر سیاسی بازی در می آورند.

,

وی خطاب به بسیجیان و عموم مردم شهرستان شاهرود بیان کرد: باید داشته هایمان را خودمان مصادره کنیم نه اینکه بنشینیم، نگاه کنیم و ببینیم غریبه ها آن را مصادره کرده و از ما ستاده اند.

,

رئیس مجمع بسیج شهرستان شاهرود تاکید کرد: مجمع بسیج شهرستان می تواند با نگاه فرهنگی و معنوی و اهداف انقلابی در بسیاری از مسائل و مکان هایی که برخی افراد با اهداف شخصی و شعارهای دیگر وارد می شوند، ورود پیدا کرده و مانع دستیابی این افراد به اهدافشان شود.

,

امینی افزود: اسلام، انقلاب، امام، شهدا و ایران اسلامی خط قرمز مجمع بسیج در اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی است و در صدر همه این موارد فرمایشات مقام معظم رهبری چراغ راه و محور اصلی برنامه ها است.

,

انتهای پیام

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه