اخبار داغ

علت تعطیلی جایگاه سوخت گهرو چیست؟ عدم خرید سوخت یا بی مدیریتی؟

علت تعطیلی جایگاه سوخت گهرو چیست؟ عدم خرید سوخت یا بی مدیریتی؟
جایگاه سوخت گهرو یکی از 3جایگاه سوخت شهرستان کیار مدتی است فعالیت خود رطیل نموده است که نارضایتی بسیاری از مردم را باعث گردیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کیار بیدار در پی گزارش های مردم  مبنی بر تعطیلی پمپ بنزین گهرو که باعث ایجاد مشکلات بسیاری برای اهالی گهرو و روستاهای اطراف و مسافران شده است خبرنگار مابرای تهیه گزارش و بررسی علل تعطیلی این جایگاه سوخت به محل اعزام شد که متاسفانه به دلیل عدم حضور مسئول جایگاه و کارگزان جایگاه در محل موفق به مصاحبه با عوامل جایگاه نشدیم.
در این بین  آنچه به شدت به چشم آمد مراجعه بسیار خودرو های نیازمند سوخت در جایگاه بود که به دلیل عدم فعالیت مجبور به ترک جایگاه و مراجعه به دیگر جایگاه های سوخت می شدند.

شایان ذکر است نزدیک ترین جایگاه های سوخت در صورت عدم فعالیت جایگاه سوخت شهر گهرو به این شهر جایگاه سوخت شهدا کیار در 15کیلومتری شمال شرق گهرو  و در محدوده روستای تشنیز، جایگاه سوخت بلداجی با فاصله ی 20کیلومتری جنوب شرق گهرو  و در شهر بلداجی و جایگاه سوخت ناغان در فاصله 25کیلومتری گهرو در شهر ناغان واقع است.

در ادامه پیگیری های به عمل آمده عبدالله آزاده دل سرپرست جایگاه سوخت گهرو گفت: این جایگاه سوخت در حال حاضر هیچ گونه مشکلی ندارد و فقط باید از طرف مالکان جایگاه مبلغ سوخت به حساب شرکت نفت واریز شود تا این شرکت نسبت به ارسال و تحویل سوخت به جایگاه سوخت گهرو اقدام نماید.
انتهای پیام

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کیار بیدار ,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه