اخبار داغ

استاندار جدید البرز کیست؟

استاندار جدید البرز کیست؟
محمدعلی نجفی استاندار سابق گیلان صبح امروز به عنوان استاندار جدید البرز منصوب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"، سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور از تعیین 7 استاندار در جلسه امروز هیئت دولت به ریاست روحانی خبر داد. یکی از این افراد جدید تعیین شده محمدعلی نجفی برای استانداری استان البرز است.
نجفی که پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید در مهر ۱۳۹۲ به عنوان پانزدهمین استاندار گیلان جایگزین کیهان هاشم نیا آغاز به کار کرد متولد ۱۳۳۵ در آستانه اشرفیه است.

محمد علی نجفی در سال های گذشته با حکم اکبر ترکان به عنوان مشاور شورای عالی مناطق آزاد منصوب گردیده بود وی دارای دکترای مدیریت استراتژیک است و در سال 1335 در آستانه اشرفیه به دنیا آمده است.

نجفی در کارنامه خود معاون  طرح و برنامه و امور اقتصادی سازمان منطقه آزاد تجاری‌ ـ صنعتی کیش و سرپرستی منطقه ویژه اقتصادی انزلی را در کارنامه کاری خود دارد.

از دیگر سوابق اجرایی نجفی می‌توان به عضو هیئت مدیره شرکت فولاد مبارکه اصفهان، عضو هیئت مدیره شرکت صنایع مس شهید باهنر، عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت هلدینگ هتل‌های پارس، عضو هیئت مدیره شرکت بورس بین‌المللی نفت و گاز و پتروشیمی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان چای کشور، سرپرست شرکت عمران گیلان، معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی استانداری گیلان، رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی گیلان، رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرکزی تعاون روستایی ایران و مدیرکل تعاون روستایی استان گیلان اشاره کرد.

جالب آن که انتخاب وی در منطقه آزاد بواسطه تشابه اسمی اش با معاون سابق رییس جمهور و شهردار فعلی تهران حواشی بسیاری را به وجود آورد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "تیتریک"، , تیتریک,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه