اخبار داغ

فرمانده سپاه سنندج:

سپاه و بسیج بی ادعا معضلات اجتماعی را پیگیری می‌کند / اجرای طرح کرامت ۲ در مناطق حاشیه نشین سنندج

سپاه و بسیج بی ادعا معضلات اجتماعی را پیگیری می‌کند / اجرای طرح کرامت ۲ در مناطق حاشیه نشین سنندج
فرمانده سپاه سنندج با بیان اینکه سپاه و بسیج بی ادعا معضلات اجتماعی را پیگیری می‌کند، گفت: طرح کرامت 2 با موضوع پیشگری از اعتیاد در محلات حاشیه نشین سنندج در حال اجراست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نوای آبیدر، سرهنگ پاسدار "عیسی رحیمی زاده" فرمانده سپاه سنندج در همایش شناسایی و پیشگری از آسیب‌های اجتماعی با عنوان کرامت 2 که در محله نایسر با حضور دبیر شورای هماهنگی با مواد مخدر استان کردستان برگزار شد، گفت: بسیج و سپاه همانند گذشته بی ادعا در راستای پیشگری از معضلات و مشکلات اجتماعی پیشقدم شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نوای آبیدر,

 

,

وی با بیان اینکه استکبار جهانی امروزه برنامه‌های زیادی برای ضربه زدن به مسلمانان را دارد، اظهار کرد: نشانه گرفته کانون گرم خانواده‌ها از ظریق فضای مجازی، ماهواره، اعتیاد و ترویج طلاق از جمله نقشه‌های شوم آنان برای متلاشی کردن خانواده‌هاست.

,

 

,

فرمانده سپاه سنندج افزود: زنان بعنوان نصفی از جمعیت جامعه و همچنین مدیران واقعی خانواده نقشی بسزا در تربیت فرزندانی سالم و بدور از معضلات اجتماع را دارند.

,

 

,

رحیمی زاده با اشاره به برنامه‌ها و اهداف سپاه در طرح کرامت 2، عنوان کرد: در این طرح محلات حاشیه نشین سنندج که در معرض آسیب‌های بیشتری قرار دارند انتخاب و معضلات مهمی چون اعتیاد در آن پاک سازی می‌شود.

,

 

,

وی تصریح کرد: در این طرح مردم محلات نقشی مهم و محوری در پاک سازی مناطق آلوده به معتادین و مواد مخدر را ایفا می‌کنند و در این میان نیز ادارات مربوطه لازم است پای کار بیایند.

,

 

,

وی آسیب طلاق را در جامعه امروزی جدی خواند و گفت: طلاق عاطفی، الگوگیری از فضای مجازی، منجر شدن یک از دواج از هر 5 مورد به طلاق و برگزاری جشن طلاق از جمله فرهنگ سازی‌های غلط غربی است که به جامعه ما نیز رسوخ کرده است.

,

 

,

فرمانده سپاه سنندج با بیان اینکه پیشگری از مواد مخدر در اولویت طرح کرامت 2 است، افزود: در این طرح، سپاه با ورود به مدارس، برنامه ریزی برای معتادین و پاک سازی آنها و ارشاد توزیع کنندگان و حمایت مادی و معنوی از خانواده‌های معتادین برنامه‌های خود را پیش می‌برد.

,

 

,

رحیمی زاده عنوان کرد: پس از پاک سازی معتادین، سپاه و بسیج زمینه را برای ورود این افراد نجات یافته از بند اعتیاد به محیز کسب و کار و اتشغال فراهم کرده و حتی در مواردی نیز وام‌های اشتغالزایی به کارفرمایانی که این افراد را بکارگیری کنند، اعطا می‌کند.

,

 

,

در ادامه این مراسم از شرکت کنندگان در این مراسم به قید قرعه تجلیل شد و همچنین طومار نه به اعتیاد نیز به امضای مسئولین رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه