اخبار داغ

مسابقات دوچرخه سواری کوهستان کشور با معرفی برترین ها به پایان رسید

مسابقات دوچرخه سواری کوهستان کشور با معرفی برترین ها به پایان رسید
آخرین مرحله ی مسابقات دوچرخه سواری کوهستان لیگ باشگاه های کشور در رشته های کراس کانتری و دانهیل با معرفی برترین ها در بروجن به پایان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلار، سومین و آخرین مرحله لیگ کوهستان در سال 96 به میزبانی شهرستان بروجن از 13 لغایت 16 آبان ماه در رشته های کراس کانتری و دانهیل برگزار شد.

قهرمانی اسکندری و پور شریف در کراس کانتری

در این دوره از مسابقات در بخش کراس کانتری جوانان محمدحسین اسکندری از تیم کیوب، محمدجعفر مروج از هیت قم و علی ایزدی از هیت قم به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند

در بخش کراس کانتری بزرگ سالان محمد پورشریف از تیم اسکات ایران، فراز شکری از تیم جاینت ایران و سجاد طاهری از تیم فستوس کی تی ام ایران به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

قهرمانی باقری و زنجانیان در دانهیل

همچنین در بخش دانهیل جوانان سعید باقری از تیم جاینت ایران مقام نخست را کسب کرد و پرهام دهقان از هیئت کردستان و حبیب صبوحی از هیئت زاهدان به مقام های دوم و سوم رسیدند.

در بخش دانهیل بزرگسالان حسین زنجانیان از تیم جاینت ایران، امین نجفی از تیم کیوب ایران و طاها قابلی از تیم فاکس ایران موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند.

قهرمانی ماویز و فرح بخشیان در کراس کانتری بانوان

در قسمت بانوان مهسا ماویز از تیم رکابزنان غرب تهران، محبوبه اوحدی از تیم لیو ایران و مائده سالاری از تیم لیو ایران به ترتیب مقام های اول تا سوم را در بخش کراس کانتری رده ی سنی جوانان کسب کردند.

همچنین در بخش کراس کانتری بزرگسالان منا فرح بخشیان از تیم رکابزنان غرب تهران، شیوا توکلی از تیم لیو ایران و شیرین زرین کلاه از تیم آباریس آوا تهران موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند.

گفتنی است سومین مرحله ی مسابقات دوچرخه سواری کوهستان لیگ باشگاه های کشور با حضور بیش از 150 دوچرخه سوار در قالب 16 تیم بزرگسال و 8 تیم جوانان از سراسر کشور به مدت 3 روز در پیست دوچرخه سواری سیاسرد بروجن برگزار شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار,
,
, قهرمانی اسکندری و پور شریف در کراس کانتری , قهرمانی اسکندری و پور شریف در کراس کانتری ,
,
,
,
,
,
, قهرمانی باقری و زنجانیان در دانهیل, قهرمانی باقری و زنجانیان در دانهیل,
,
,
,
,
,
, قهرمانی ماویز و فرح بخشیان در کراس کانتری بانوان, قهرمانی ماویز و فرح بخشیان در کراس کانتری بانوان,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه