اخبار داغ

مسئول آموزش شهید بابک‌نوری هریس:

ویژگی بارز شهید نوری ضریب هوشی بالایش بود/ بابک یکی از بهترین افرادی بود که توانایی مدیریت تیمش را داشت

ویژگی بارز شهید نوری ضریب هوشی بالایش بود/ بابک یکی از بهترین افرادی بود که توانایی مدیریت تیمش را داشت
مسئول آموزش شهید بابک‌نوری هریس، گفت: بابک با یک بار توضیح دادن به طور کامل متوجه مطلب می شد، هوش و ذکاوتش به اندازه ای بود که در انتهای دوره آموزشی به عنوان سرگروه تیم اول تخصص خودشان انتخاب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی نوروزی مسئول آموزش شهید بابک‌نوری هریس در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران»، در خصوص خصوصیات و ویژگی های بارز دانشجوی شهید بابک نوری هریس، اظهار کرد: تنها ۱۴روز با شهید بابک نوری هریس کار کردم اما در این ۱۴روزی که برای آموزش به ما معرفی شد از این جوان خیلی چیزها دیدم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارباران,

وی با بیان اینکه از ویژگی بارز شهید نوری هریس ضریب هوشی بالایش بود، گفت: نیروی آموزشی زیاد داشتیم اما استعداد و ضریب هوشی بالا ایشون باعث متمایز شدن این شهید بزرگوار نسبت به سایر نیروها بود.

,

مسئول آموزش شهید بابک‌نوری ادامه داد: بابک با یک بار توضیح دادن به طور کامل متوجه مطلب می شد، هوش و ذکاوتش به اندازه ای بود که در انتهای دوره آموزشی به عنوان سرگروه تیم اول تخصص خودشان انتخاب شد.

,

نوروزی با تأکید بر اینکه هوش بسیار بالا، اخلاق خوش و صبر بابک بسیار قابل توجه بود، تصریح کرد: این ها نکات اصلی در انتخاب سرگروه نیروها برای اعزام به منطقه است که در مواقع بحرانی بهترین رفتار و تصمیم را بگیرند اما وقتی آقا بابک را به عنوان سرگروه انتخاب کردیم هیچ کس اعتراضی نکرد با اینکه سنش کمتر از بقیه بود و حتی در بین افراد آموزشی افراد دیگری بودند که تجربه حضور در جنگ ۸سال دفاع مقدش را داشتند.

,

وی افزود: آقا بابک پس از سربازی چندین مرحله برای اعزام به جبهه مقاومت از جمله از گردان توپخانه، گردان تخریب و... اقدام کردند ولی به خاطر سن کم، مجرد بودن و...اعزام نمی شدند که پس از تلاش مستمر، به گردان ما مراجعه کرد و چون مسئول ما بابک را میشناخت شرط گذاشت ایشان را اعزام می کند درصورتی که دوران آموزش را به خوبی پشت سر بگذارد.

,

**وقتی بابک را برخلاف سن کمش به عنوان سرگروه انتخاب کردیم هیچ کس اعتراض نکرد

, **وقتی بابک را برخلاف سن کمش به عنوان سرگروه انتخاب کردیم هیچ کس اعتراض نکرد,

نوروزی با بیان اینکه در این دوره ها یک سری آموزش ها و تخصص هایی را به افراد آموزش می دهند که در سوریه مفید باشند، و با علم و آمادگی بیشتر اعزام شوند، گفت: در این ۱۴ روز آقابابک یکی از بهترین افرادی بود که توانایی مدیریت تیم خود را داشتند.

,

وی با بیان اینکه شهید بابک‌نوری جز بسیجیان گردان ما بود، گفت: هر ماه ما چندبار فراخوان داریم برای بسیجی ها جهت تیراندازی سرباز، تیراندازی سنگین و... با دوره های تئوری و عملی که این دوره ها به صورت عملی در لوشان و به صورت تئوری در لشکر عملیاتی ۱۶قدس گیلان برگزار شد، شهید نوری چون دوره سربازی اش پیش ما بود و در منطقه عملیاتی حضور داشت، چند سالی محل کار ما درگیر با گروه پژاک‌بود و یگان ما مأموریت مرزی داشت و کل ۲سال سربازی شهید نوری در منطقه مرزی بود.

,

وی با بیان اینکه آقا بابک‌ جز سربازان وظیفه ای بود که در منطقه مرزی خدمت کرد، گفت: این مناطق شرایط خاص خود را دارد و موقعیتی بود که هر لحظه امکان حرکتی از جانب گروه تروریستی پژاک‌ وجود داشت شرایط هم طوری است که سرباز را می سازد و موضوع یک نگهبانی ساده داخل پاسگاه نیست.

,

مسئول آموزش شهید نوری ادامه داد: هوش و اخلاق آقا بابک در طول ۲سال تایید شده بود و به نوعی آب دیده شده بود، بابک بسیجی فعالی بود که دوران سربازی اش را هم در منطقه مرزی شمالغرب کشور گذرانده بود.

,

وی گفت: دوران سربازی آقابابک‌ مصادف با درگیری های سوریه بود و بارها درخواست داده بود به سوریه اعزام شود اما چون امکان اعزام سرباز وجود ندارد درخواستش رد شده بود و مسئولین گفته بودند صبر کند تا بعد از سربازی به عنوان بسیجی داوطلب به عنوان مستشار اعزام‌شود.

,

**خاطره ای از شهید بابک نوری هریس

, **خاطره ای از شهید بابک نوری هریس,

نوروزی با اشاره به ویژگی های شهید نوری، بیان کرد: بابک بسیار شوخ طبع و در حین آموزش بسیار جدی بود، در زمان آنتراک‌بسیار شوخ و خنده رو بود و نسبت به سنی که داشت و شیطنت های مقتضی این سن بسیار رفتار مناسب و سنجیده ای داشت.

,

مسئول آموزش شهید نوری با اشاره به خاطره ای از این شهید، گفت: یک روز برای آموزش حضور نداشتم، و جانشین خودم را برای برگزاری کلاس فرستادم، روز بعد جانشین آموزش گفت "بابک‌نوری دیروز در کلاس من را به چالش کشید و یک‌سوالی پرسید که من نتوانستم جواب بدهم"، دوست ما با وجود سابقه بالایی که داشت نتوانسته بود جواب بدهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه