اخبار داغ

از سوی رئیس کمیته زنان، جوانان و ورزش مجلس مطرح شد

پیشنهاد عجیب خانم نماینده: باید حضور بانوان از سالن‌های والیبال و بسکتبال شروع شود

پیشنهاد عجیب خانم نماینده: باید حضور بانوان از سالن‌های والیبال و بسکتبال شروع شود
حضور زنان در ورزشگاه‌ها به مسئله‌ای طویل و پربحث تبدیل شده است که برخی از زنان و مسئولین رفع محدودیت‌ها را ضروری می‌دانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بسیاری از افراد در مورد حضور زنان در ورزشگاه‌ها اظهارنظر کرده‌اند، برخی حضور آنان را بدون مانع می‌دانند و عده‌ای دیگر به‌صورت کلی این موضوع را رد می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حضور تمام بانوان در ورزشگاه‌های ایران پس از انقلاب اسلامی با توجه به سیاست‌ها و اهداف حکومت جمهوری اسلامی ایران منع شد، دیدگاه‌های مختلف مراجع تقلید نیز در این راستا با این سیاست همسو نیست.

,

اختلاط زن و مرد که باعث زمینه سازی بسیاری از گناه‌ها است یکی از دلایل مخالفان این موضوع است؛ از جانب کارشناسان، صاحب‌نظران و مسئولین در مورد این موضوع صحبت‌هایی شده است که همگی چه با نظر منفی چه مثبت روی حرف خود پافشاری می‌کنند.

,

طیبه سیاوشی ، رئیس کمیته زنان، جوانان و ورزش مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار زنان خبر در ارتباط با حضور بانوان به ورزشگاه اظهار داشت: حضور زنان در ورزشگاه یک مطالبه نیست بلکه حق زنان است که باید پیگیری شود.

, طیبه سیاوشی, زنان خبر, زنان خبر,

وی گفت: مدتی است که بحث حضور بانوان در ورزشگاه مطرح‌شده است و عده‌ای موافق و مخالف آن هستند، بلکه این موضوع باید تحقق یابد و هیچ منع قانونی ندارد.

,

رئیس کمیته زنان، جوانان و ورزش مجلس شورای اسلامی در مورد اصلاح زیرساخت‌های ورزشگاه برای بانوان افزود: اصلاح زیرساخت‌های ورزشگاه‌ها باید برای بانوان انجام شود که در لایحه وزارت ورزش در حال بررسی است؛ مناسب‌سازی در اماکن ورزشی برای حضور زنان به تصویب رسیده است.

,

وی خاطرنشان کرد: هیچ قانونی حضور زنان به ورزشگاه را منع نکرده است؛ زیرساخت‌های ورزشگاه در حال آماده‌سازی است تا خانم‌ها باید بتوانند در اماکن ورزشی حضور یابند.

,

رئیس کمیته زنان، جوانان و ورزش مجلس شورای اسلامی با تأکید بر حضور بانوان در همه ورزشگاه‌ها بیان داشت: باید حضور بانوان از سالن‌های والیبال و بسکتبال شروع شود؛ راه‌های ورود و خروج بانوان به وزرشگاه نیز اگر اصلاح شود بسیاری از مقدمات حضور آنان به این اماکن فراهم‌شده است تا آنان به‌حق خود دست یابند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه