اخبار داغ

فرمانده سپاه بندرترکمن:

آشنایی دانش آموزان با آرمانها و ارزشهای انقلاب تاثیر شگرفی در تقویت بُعد دینی دارد

آشنایی دانش آموزان با آرمانها و ارزشهای انقلاب تاثیر شگرفی در تقویت بُعد دینی دارد
نشست هماهنگی اعزام راهیان نور کاروان دانش آموزی پسران با حضور فرمانده سپاه،مدیر آموزش و پرورش بندرترکمن و سایر اعضا برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای ترکمن ، در این نشست جواد جعفریان با اشاره به نقش خطیر آموزش و پرورش در تربیت دانش آموزان اظهار داشت:فرهنگیان با کار جهادی خویش زمینه تربیت نیروی انسانی در جامعه را فراهم می کنند که قابل تقدیر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای ترکمن,

وی با اشاره به تاثیر اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور افزود:این سفرهای معرفتی به قدری مهم و تاثیرگذاراست که دانش آموز با حضور در این فضای معنوی به جایگاه حسین فهمیده ها و سایر جان برکفان انقلاب پی می برند.

,

جعفریان ادامه داد: در این اردوها باید ارزش های اسلامی و انقلابی به دانش آموزان منتقل شود زیرا دشمن بیکار ننشسته و همواره در پی ضربه زدن به انقلاب و اسلام است.

,

فرمانده سپاه بندرترکمن اذعان داشت: هر هزینه ای که برای آموزش و پرورش صورت گیرد سرمایه ای است برای آینده که بازدهی خوبی دارد.لذا تقویت اعتقادی دانش آموزان نقش مهمی در سلامت جامعه و ارتقا بعد معنوی انسان دارد که باید به آن خاصه در این سنین توجه ویژه داشت.

,

وی خاطرنشان کرد:آشنایی دانش آموزان با آرمانها و ارزشهای انقلاب و آگاهی از گنجینه ای که موجب ایثار گری رزمندگان در جبهه های جنگ شد تاثیر شگرفی در افزایش بعد دینی دانش آموزان دارد که نباید از آن غافل شد.

,

شایان ذکر است کاروان راهیان نور دانش آموزی پسران تا پایان سال به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه