اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

برای کارآمد کردن افراد ناتوان باید مطالبه‌گری کرد

برای کارآمد کردن افراد ناتوان باید مطالبه‌گری کرد
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این‌که برای کار آمد کردن برخی افراد ناتوان باید مطالبه گری کرد گفت: هدف دشمنان از ترور نخبگان این بوده که مدیریت کشور به دست کسانی بیفتد که ضعف داشته و مدیریت کشور دچار مشکل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، آیت‌الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند شب گذشته در دیدار صمیمانه با نخبگان خراسان جنوبی اظهار کرد: انسان در قرآن اشرف مخلوقات نام گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، آیت‌الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند شب گذشته در دیدار صمیمانه با نخبگان خراسان جنوبی اظهار کرد: انسان در قرآن اشرف مخلوقات نام گرفته است.,

 

,

وی افزود: انسان بزرگترین امانت‌دار هستی و امانت‌دار خداوند است و با استعدادی که دارد همه چیزدان است.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: آنچه مهم است این بوده که انسان این استعداد را به فعلیت برساند و قوه استعدادش ظهور پیدا کند.

,

 

,

آیت الله عبادی عنوان کرد: انسان برای بروز و ظهور استعداد و استخراج تفکرات نیاز به شرایطی دارد و شرط اولیه آن است که آن خیمه بزرگی که باید برای پرورش انسان وجود داشته باشد حکومت عقلی است که پیغمبران آورده‌اند که با ضایع‌شدن آن‌ها انسان ضایع می‌شوند.

,

 

,

وی اظهار کرد: شرایط منطقی و منطقه‌ای باعث می‌شود که درخت علم و دانش به گُل و میوه بنشیند.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مهم‌ترین سرمایه هستی تا برسد به جامعه، کشور، استان و شهر، نخبگان هستند. نیروی انسانی حرف اول و آخر را می‌تواند بزند و اگر همه چیز داشته باشند و داشته باشیم اما نیروی انسانی واجد شرایط را نداشته باشیم همه چیز ضایع خواهد شد.

,

 

,

آیت الله عبادی گفت: اگر جامعه هیچ چیز نداشته باشد اما نیروی انسانی بالفعل و نخبه داشته باشد که به علم، عزم و اراده قوی برسد می‌تواند آن را بکار گیری کرده و همه چیز را ایجاد کند.

,

 

,

وی تصریح کرد: آن‌چه باید حتما به آن توجه شود این است که دشمنان ما از ما زرنگ‌تر هستند و در کار دنیایی و شیطانی خود سنگ تمام می‌گذارند.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به ایام الله دهه فجر عنوان کرد: در دوران پیروزی انقلاب اسلامی این نخبگان بودند که انقلاب اسلامی را به وجود آوردند اما دشمن با شیطنت خود توجه داشته که چه کسی در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشته و برای همین دست به کار شده است و همیشه از روز اول گفته است همه گزینه‌ها روی میز است و گزینه‌ای که نمی‌تواند عملی کند را مطرح نمی‌کند.

,

 

,

آیت الله عبادی بیان کرد: دشمن از روز اول ترور نخبگان را در دستور کار قرار داده و هزار نخبه را ترور کرده است.

,

 

,

وی با اشاره به جنگ تحمیلی اظهار کرد: جنگ را بر ما تحمیل کرده و ما نیز از کشور و ناموس خود دفاع کردیم اما آنچه در این میان مهم بود افرادی در صف‌های اول حضور داشته و به شهادت رسیدند که متعهدترین بوده‌اند.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: هدف دشمنان از ترور نخبگان این بوده که مدیریت کشور به دست کسانی بیفتد که ضعف داشته و مدیریت کشور دچار مشکل شود.

,

 

,

آیت الله عبادی با اشاره به گلایه‌های نخبگان گفت: مسائل و گلایه‌هایی که اکنون مطرح می‌شود نشان‌دهنده این است که بعد از گذشت ۴۰ سال سعی کرده‌اند با هر شرایطی افراد کارآمد را از بین ببرند که افرادی که بعدا بیایند و متصدی کار را بر عهده بگیرند که در اولویت‌ها کم بیاورند.

,

 

,

وی تصریح کرد: به هر حال پرچم علم و دانش در کشور ما بر زمین نخواهد ماند و حفظ خواهد شد چراکه هدف آن نجات نوع بشر است و برای حفظ آن باید از هر شرایطی استفاده کرد.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: برای کارآمدکردن برخی افراد ناتوان باید مطالبه‌گری کرد.

,

 

,

آیت الله عبادی با اشاره به اختیارات دولت اظهار کرد: همه اختیارات و اعتبارات برای انجام کارها بر عهده قوای سه گانه است. کسانی که مسئولیت پذیرفته‌اند و در رده‌های بالا قسم خورده‌اند باید در جهت اجرای برنامه‌ها و قانون اساسی عمل کنند و پاسخگو باشند.

,

 

,

وی با اشاره به برگزاری جلسات دیدار نخبگان با نماینده ولی فقیه خاطرنشان کرد: برگزاری این گونه جلسات با طرح موضوع و حضور مدیران استانی برای مطرح کردن مشکلات و پاسخ گرفتن از آن‌ها بسیار مؤثر خواهد بود.

,

 

,

وی تصریح کرد: اگر ما همه با هم وحدت عقلانی، علمی و دینی داشته باشیم برای همیشه مزاحمت دشمنان را از سر کشور خود دور خواهیم کرد اما زمانی‌که در کشور ما دشمن هر موقع یک نوایی بزند و عده‌ای خان‌مانند به سازش برقصند به نتیجه‌ای نخواهیم رسید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه