اخبار داغ

تنهاچراغ راهنمای شهررودبار همیشه خاموش است

تنهاچراغ راهنمای شهررودبار همیشه خاموش است
با توجه به ترافیک شهر رودبار، مسئولین برای تنها چهارراه این شهر چراغ راهنما نصب کردند اما این چراغ مدتهاست خراب و خاموش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا،به نقل از"رودبارما"؛امروزه چراغ های راهنمایی ابزار اصلی کنترل و مدیریت تقاطع‌های مهم هستند و به یک موضوع بسیار عادی در زندگی ما تبدیل شده‌اند و وجود آنها با همین ساختار و رنگ‌های کنونی بقدری برای همه مسلم و پذیرفته شده است که به ندرت به چیزی خارج از کارکرد آنها فکر می‌کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, رودبارما,

با توجه به افزایش روزافزون وسایل نقلیه  و تمایل بیشتر مردم در استفاده از وسایل شخصی، ترافیک در شهرهای کوچکتر نیز به یک معضل تبدیل شده است. رودبار نیز از این قاعده مستثنا نبوده و برای کنترل ترافیک در آن بخصوص در ساعات خاصی از روز در مکان‌های پرترافیک مانند تنها چهار راه‌ شاهد نصب چراغ‌ راهنمایی بوده‌ایم که بعد از گذشت چند ماه شاهد خاموشی آن هستیم.

,

از نصب چراغ‌ تا به امروز حدود یک سالی می‌گذرد؛ هر چند تصور می‌شد قبول آن از سوی مردمی که عادت به توقف پشت چراغ را نداشتند کمی سخت باشد اما اگر تعداد اندک معترضان را نادیده بگیریم خوشبختانه با استقبال خوبی مواجه شد و توانست ظرف مدت کوتاهی از سوی رانندگان و تعدادی از مردم پذیرفته شود.

,

اما اینکه چراغ راهنمایی فقط مختص به رانندگان و رعایت از جانب آنهاست تصور غلطی است که متاسفانه باعث برهم خوردن نظم ترافیک و اعتراض رانندگان شد تا جایی که به دلیل رعایت نکردن حق تقدم توسط عابران پیاده و عبور از چراغ سبز ترافیک نه تنها کنترل نشد که تشدید نیز شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه