اخبار داغ

تشریح حال عمومی «آیت الله صادقی»

تشریح حال عمومی «آیت الله صادقی»
حال عمومی «آیت‌الله عباسعلی صادقی» که در بیمارستان شفا بستری است، از سوی رئیس بیمارستان و فرزند ایشان تشریح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس بیمارستان شفا خرم آباد با اشاره به بستری شدن آیت الله صادقی در بیمارستان شفا اظهار داشت: ایشان دچار عارضه قدیمی قلبی بودند، دو روز گذشته نیز برای ایشان یک حمله گذرا از لحاظ مغز و اعصاب اتفاق افتاده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

تشکیل شورای پزشکی برای درمان «آیت الله صادقی»

,

رامین خسروی با بیان اینکه بلافاصله آیت الله صادقی در بیمارستان شفا بستری شدند، کارهای اولیه انجام شد و یک شورای پزشکی متشکل از پزشکان بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی درمان ایشان را دنبال کرد، تصریح کرد: خانواده آیت الله صادقی با هماهنگی که داشتند از یکی از بیمارستان های تهران پذیرش گرفتند و ایشان در حال اعزام به تهران است.

,

رئیس بیمارستان شفا خرم آباد ادامه داد: حال عمومی آیت الله صادقی نسبتا رضایت بخش است و ان شا الله رو به بهبود می رود.

,

, ,

از نظر جسمی وضعیت آیت الله صادقی بد نیست اما از نظر تکلم مشکل دارند، کلمات و جملات را نمی توانند به خوبی بگویند

, از نظر جسمی وضعیت آیت الله صادقی بد نیست اما از نظر تکلم مشکل دارند، کلمات و جملات را نمی توانند به خوبی بگویند,

فرزند آیت الله صادقی نیز در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه آیت الله صادقی در بیمارستان شفا بستری هستند، مشکلی که ابتدا بود فکر می کردند سکته مغزی است، بعد به خاطر اینکه ایشان تب هم پیدا کرده بودند شورای پزشکی تشکیل دادند و مشکوک به یک نوع آنفلوانزا شدند، اظهار داشت: از نظر جسمی وضعیت ایشان بد نیست اما از نظر تکلم مشکل دارند، کلمات و جملات را نمی توانند به خوبی بگویند.

,

وی با بیان اینکه برنامه ما این است که ایشان را به تهران اعزام کنیم، بالاخره در بیمارستانی مجهزتر باشند تا بتوانیم معالجات را به صورت دقیق تر و تخصصی تر ادامه دهیم، تصریح کرد: از بیمارستان مهراد تهران پذیرش گرفته ایم.

,

فرزند آیت الله صادقی خاطرنشان کرد: ایشان درصدی قدرت تشخیص دارند و افراد را به صورت کامل نمی شناسند و صحبت هم که می کنند یک کلمه الحمدلله می گویند ولی جمله شان مفهوم نیست.

,

بر اساس این گزارش، آیت‌الله عباسعلی صادقی از روحانیون فعال و انقلابی در دوران مبارزه علیه رژیم ستم شاهی است و عمر پربرکت خود را صرف تربیت طلاب متعددی در لرستان کرده است، وی همچنین در کسوت امام جمعه موقت خرم آباد نیز فعالیت داشته و در کسوت ریاست حوزه علمیه کمالیه خرم آباد نیز طلاب بسیاری زیر نظر ایشان پرورش یافته است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه