اخبار داغ

صدای کمبود تخت در اورژانس بیمارستان رودبار؛

وقتی زهر عقرب ها چاشنی محرومیت در جنوب کرمان می شود

وقتی زهر عقرب ها چاشنی محرومیت در جنوب کرمان می شود
شب گذشته عقرب ها به یکباره زهر محرومیت را بر تن نحیف محرومان رودبارجنوب تزریق کردند تا آنها از درد بیماری و نبود امکانات در اورژانس بیمارستان این شهر به خود بپیچند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  رودبار ما؛ شب گذشته شبی پر خطر برای اهالی رودبارجنوب بود به طوریکه در حدود یک ساعت ۵نفر بر اثر عقرب گزیدگی به اورژانس مرکز آموزش درمانی سیدالشهدا شهرستان رودبارجنوب مراجعه کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

انبوه بیماران از یک طرف و کمبود تخت در اورژانس از سوی دیگر موجب شده بود که هر تخت دو بیمار بر روی آن بستری شود.

,

, ,

وقتی وارد بخش اورژانس مرکز آموزش درمانی سیدالشهدا شهرستان رودبارجنوب شدم با انبوه جمعیتی روبرو شدم که از بی توجهی پزشک شیفت و کمبود پرستار عصبانی بودند و یکی از کادر درمان اورژانس در پی آن بود تا بتواند جو را آرام کند اما بیماری که این حرفها را نمی فهمد.

,

i
در هر گوشه ای از اورژانس عقرب گزیده ای بود که از شدت درد به خود می پیچید و در کنجی دیگر جوانی که ویلچر شده بود تخت بستریش.

, ,
,


گویا عقرب ها هم زهر بی توجهی را همزمان به تن نحیف محرومان ترزیق کرده بودند تا در این گرمای بی سابقه هوا سوزش دمای بدن محرومان را چند برابر کنند.
علی ای حال،به گفته شهروندان رودباری انگار رودبار گوشت قربانیست که سالهاست مورد بی توجهی قرار گرفته است  و الا جمعیت ۱۲۱هزار نفری کجا و ۶تخت در اورژانس بیمارستان کجا.

, ,
,
,

شهرستان ۱۲۱هزار نفری رودبارجنوب در ۳۳۰کیلومتری مرکز استان کرمان واقع شده است که فاقد یک مرکز درمانی مجهز است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه