اخبار داغ

نماینده کهگیلویه:

افتتاح ایستگاه برق چرام جواب گوی انرژی مصرفی فسفات چرام خواهد بود

افتتاح ایستگاه برق چرام جواب گوی انرژی مصرفی فسفات چرام خواهد بود
نماینده کهگیلویه بزرگ دربازدید از ایستگاه در حال ساخت برق شهرستان چرام بیان کرد: تکمیل پروژهای نیمه تمام در هر چهار شهرستان اولویت کاری بنده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چرام، نماینده کهگیلویه دربازدید  از ایستگاه در حال ساخت برق شهرستان چرام بیان کرد: تکمیل پروژهای نیمه تمام در هر چهار شهرستان اولویت کاری بنده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چرام,

 

,

وی افزود: پیگیرهای زیادی در جهت به نتیجه رساندن فاز اول این پروژه به ظرفیت ۵۰ مگاوات انجام گرفته و انشالله با توجه به قولی که مسولین برق منطقه ای خوزستان داده اند،عملیات تکمیلی این پروره هم طی یک سال اینده شروع خواهد شد .

,

 

,

هاشمی پور ادامه داد : از مسئولان شهرستانی و پیمانکار پروژه انتظار میرود کارگاهی در کنار این پروژه جهت کسب تجربه های فنی نیروهای تحصیل کرده و در منطقه راه اندازی کنند تا در صورت شروع بکار دیگر ایستگاههای استان از تجربیات انها استفاده شود.

,

 

,

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ پیشرفت فیزیکی این پروژه را خوب ارزیابی کرد و گفت:با راه اندازی این پروژه در اینده ،دیگر مشکل برقی در این شهرستان وجود ندارد.

,

 

,

وی با اشاره به راه اندازی پروژه فسفات چرام نیزگفت:ایستگاه برق چرام جواب گوی انرژی مصرفی این طرح حیاتی است .

,

 

,

هاشمی پور در پایان  از زحمات مدیرعامل برق منطقه ای خوستان ، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان و مدیر توزیع نیروی برق شهرستان تشکرکرد .
 

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه