اخبار داغ

نماینده لیست امید مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی:

هیچ‌کدام از اروپایی‌ها قابل اعتماد نیستند/ لزوم مخالفت مجلس با هر قانونی که به محدودیت محور مقاومت منجر شود/ تدوین قانون ملی در حوزه FATF الزامی است

هیچ‌کدام از اروپایی‌ها قابل اعتماد نیستند/ لزوم مخالفت مجلس با هر قانونی که به محدودیت محور مقاومت منجر شود/ تدوین قانون ملی در حوزه FATF الزامی است
سید هادی بهادری با اشاره به اینکه هیچکدام از کشورهای اروپایی قابل اعتماد نبوده و کلیه این کشورها خواهان برآورده کردن خواسته‌های خود هستند، گفت: باید طبق منویات رهبر انقلاب به دنبال تدوین قوانین داخلی باشیم تا دست کشورهای دیگر از منافع ملی کوتاه شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سید هادی بهادری در گفت‌و‌گو با خبرنگار اروم‌نیوز، با اشاره به بیانیه اتحادیه اروپا در خصوص برجام و موضع‌گیری رئیس جمهور در قبال این بیانیه، اظهار داشت: در مذاکرات باید این نکته یادآوری شود که جمهوری اسلامی ایران قادر به کنترل ترانزیت نفت بوده و نباید کشورهای دیگر چنین تفکر و تخیلاتی را داشته باشند که با محدود کردن ایران می‌توانند زمینه را برای جولان خود هموار سازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی، افزود: اینکه کشورهای اروپایی به صورت یک جانبه به دنبال محدود کردن صادرات نفت ایران باشند و در برابر آن‌ها سر خم کنیم امری است که در آینده باعث خدشه دار شدن عزت ملی می‌شود و به همین دلیل بهترین اقدام از سوی رئیس جمهور انجام شد.

,

نماینده لیست امید مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: کشورهای عربی منطقه نباید احساس داشته باشند که ایران نمی تواند نفت خود را بفروشد و آن‌ها آزادانه نسبت به این کار اقدام می‌کنند، بلکه بستن تنگه هرمز تنها نتیجه محدودیت های اعمال شده خواهد بود.

,

وی، در خصوص محوریت انگلیس در مذاکرات برجام، بیان داشت: هیچکدام از کشورهای اروپایی تفاوتی با دیگری ندارند و امروز که انگلیس به عنوان محور مذاکرات معرفی شده هیچ تفاوتی با فرانسه یا دیگر کشورها ندارد، هرکدام از آن کشورها محوریت باشند بازهم برای ما قابل اعتماد نیستند و تنها به منافع خود می اندیشند.

,

بهادری، فضای مذاکرات را فضای بده بستان معرفی کرد و گفت: باید ببینیم در مذاکرات چه چیزهایی را از دست خواهیم داد تا چه چیزهایی به دست آوریم، این یعنی باید بدانیم که بیشترین منافع را برای خود و کشورمان بخواهیم.

,

وی، در خصوص سرنوشت قانون FATF  پس از این اقدام اروپایی‌ها، خاطرنشان کرد: بحث عزت ملی و مصالح منطقه‌ای و جهانی در این میان مطرح است که قطعا ایران اسلامی به دلیل برخورداری از محور مقاومت و حضور میدانی در کشورهای آزادیخواه محدود نخواهد شد.

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، همچنین اذعان داشت: هرگونه محدودیت در منابع مالی حمایت از گروه‌های مقاومت قطعا به ضرر ایران بوده و موجب لطمه به نظام اسلامی است. بنابراین نباید فراموش کنیم که محور مقاومت خط قرمز در میدان مذاکرات و قوانین بین‌المللی محسوب می‌شود.

,

وی، جلوگیری از نفوذ آمریکا در کشورها را دلیل اصلی حضور ایران در صحنه مقاومت برشمرد و خاطرنشان کرد: امروز در کشورهای همسایه نفوذ آمریکا را از بین برده‌ایم و همین امر موجب لطمه خوردن این کشور و هم‌پیمانانش شده است. بنابراین مقابله با قدرت ایران در کشورهای آزادیخواه امری عادی است.

,

بهادری، تدوین قانون مدنظر رهبری برای مقابله با پولشویی و نیز مبارزه با حمایت مالی تروریسم را امری الزامی و مورد نیاز در شرایط فعلی دانست و تاکید کرد: کمیسیون امنیت ملی باید در این خصوص با نظرات کارشناسان روشنگری کرده و قوانین در مجلس تدوین شود تا به این ترتیب ضمن برخورداری از عزت ملی در برابر قوانین نامناسب و نادرست اروپا نیز ایستادگی داشته باشیم.

,

وی، در پایان سخنان خود، ابراز داشت: نباید تحت لوای اروپا و کشورهای دیگر باشیم و بهترین زمینه برای این امر برخورداری از قوانین داخلی است. ما به عنوان نمایندگان مردم با هر قانونی که به ضرر محور مقاومت باشید مخالف هستیم و اجازه اجرای چنین قوانین را در کشور نمی‌دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه