اخبار داغ

تقسیم ناعادلانه قیر سهمیه ای و حذف سهمیه لنده توسط بنیاد مسکن کهگیلویه

تقسیم ناعادلانه قیر سهمیه ای و حذف سهمیه لنده توسط بنیاد مسکن کهگیلویه
جلسه بررسی پروژه های شهرستان های کهگیلویه ولنده برای تقسیم بندی سهمیه قیر با حضور مسئولان بنیاد مسکن و چندین نهاد دیگر در دهدشت برگزارشد که در این جلسه متاسفانه هیچ گونه سهمیه قیری برای شهرستان لنده در نظر گرفته نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، جلسه ای تقسیم قیر سهمیه ای برای پروژه های راه سازی و آسفالت روستاهای شهرستان های کهگیلویه و لنده که با پیگیری های  نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی صورت گرفته بود در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برگزارشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده,

براساس اخبار رسیده از سوی یک منبع آگاه در این جلسه تمام سهمیه قیر اختصاص یافته به شهرستان های کهگیلویه و لنده  با پافشاری برخی از مسئولان حاضر در جلسه تماماٌ به روستاهای کهگیلویه اختصاص یافت و سهمیه 800تنی شهرستان لنده نادیده گرفته است و این در حالی است که چندین روستای شهرستان لنده سال ها است که چشم انتظار این سهمیه برای آسفالت هستند.

,

بیش از یکسال از که مراحل زیرسازی و m3روستاهای سرآسیاب، مال ملا و قیام ریخته شده است که به علت نبود قیر سهمیه ای به حال خود رها شده اند و این درحالی است که این روستاها از پروژه های بنیاد مسکن شهرستان کهگیلویه و لنده است.

,

به هرحال این منبع آگاه و مردم شهرستان لنده خواستار رسیدگی فوری از سوی عدل هاشمی پور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و پاسخگویی مسئولان شهرستان کهگیلویه برای این تقسیم ناعادلانه شدند.

,

این پایگاه خبری حق پاسخگویی را برای مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان و استان به جهت روشن شدن وضعیت سهمیه قیر شهرستان لنده نزد خود محفوظ می داند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه