اخبار داغ

امام جمعه جیرفت:

دولت باید دل از گرو کشورهای اروپایی خالی کند/رشد اقتصادی کشور با بکارگیری نیروهای متدین و انقلابی

دولت باید دل از گرو کشورهای اروپایی خالی کند/رشد اقتصادی کشور با بکارگیری نیروهای متدین و انقلابی
امام جمعه جیرفت گفت: دولت باید دل از گرو کشورهای اروپایی خالی کند و باید سیاست های اقتصاد مقاومتی را دنبال کند و ما نباید به کشورهای دیگر وابسته باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین رضا سعادت فر امام جمعه شهرستان جیرفت در گفتگو با راه آرمان ؛ با اشاره به بیانیه اروپا در خصوص برجام گفت: انقلاب اسلامی ایران انقلابی است که ماهیت آن  با تمام ابر قدرت ها متفاوت می باشد؛ چرا که کشور ما حامی مظلومین است و  در تلاش هستیم که مقابل ظلم بیایستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

وی با بیان اینکه دشمن تراز اول ما اسرائیل است و ما میخواهیم که این رژیم از کره خاکی حذف شود، عنوان کرد: وقتی که  ایران اسلامی چنین تصوراتی دارد؛ نمی تواند با جوامع اروپایی رابطه خوبی داشته باشند؛چرا که تبعیت از اسرائیل در جایگاه اول قرار دارد.

,

امام جمعه شهرستان جیرفت با بیان اینکه مقوله انتظار در فرهنگ ما وجود دارد، ابراز کرد: ما باید برای حکومت عدل جهانی زمینه سازی کنیم و این در حالی است که اروپایی ها فعالیت هایشان با ما منافات دارد؛بر همین اساس ما نمی توانیم به انها اعتماد داشته باشیم.

,

حجت الاسلام و المسلمین سعادت فر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با برجام ابراز کرد: رهبری از ابتدا فرمودند که به امریکا خوش بین نیستند و پس از خروج این دولت در رابطه با اروپا نیز عنوان کردند که به این کشورها نیز خوش بین نیستند.

,

وی با تأکید بر اینکه دولت باید دل از گرو کشورهای اروپایی خالی کند ، ابراز کرد:دولت باید سیاست های اقتصاد مقاومتی را دنبال کند و ما نباید به کشورهای دیگر وابسته باشیم.

,

امام جمعه شهرستان جیرفت تأکید کرد:اگر دولت در تیم اقتصادی خود تغییر جدی ایجاد کند و  از نیروهای مومن، متدین و انقلابی که دلبسته به غرب نباشند استفاده کند در کشور شاهد رشد اقتصادی خواهیم بود.

,

حجت الاسلام و المسلمین سعادت فر با بیان اینکه موانع تحریم ها را در طول هشت سال دفاع مقدس رد کرده ایم، گفت: اگر تیم اقتصادی کنونی دولت با این روند و سیاست های گذشته حرکت کند؛ نمی توانند پیروزی و موفقیت به دست آوردند؛ نگاه دولت باید عوض شود.

,

وی با تأکید بر اینکه  باید از اعتماد به خارج  از کشور به سمت اتکا به داخل سوق پیدا کنیم، خاطر نشان کرد: دولت شعار عقلانیت می دهد و  عقلانیت این است که اعتماد به غرب، اجانب و اروپایی ها نداشته باشیم؛ قطعا با اعتماد به داخل موفقیت خواهیم داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه