اخبار داغ

طرح اشتغالزایی بدون کارشناسی مدیران سنندج کمتر از دو ماه به شکست انجامید!

طرح اشتغالزایی بدون کارشناسی مدیران سنندج کمتر از دو ماه به شکست انجامید!
طرح اشتغالزایی جمعه بازار خاتون سنندج که حاصل فکر چهار مجموعه شهرداری، فرمانداری، شورای شهر و استانداری کردستان بود کمتر از دو ماه به شکست انجامید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، بر اساس اخبار منتشر شده در رسانه های استان کردستان جمعه بازار خاتون با ۹۰ غرفه از محصولات خانگی و تولیدات دستی زنان سنندجی که ماه رمضان در پارکینگ عبدالعلی سنندجی برپا شد به دلیل عدم استقبال مردم از این مکان تعطیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

4 خرداد ماه امسال بود که خبری با مضمون اینکه، جمعه بازاری با عنوان خاتون به منظور توانمندسازی بانوان کارآفرین و سرپرست خانوار به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج و همکاری دفتر مدیریت امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان و فرمانداری سنندج در طبقه منفی یک پارکینگ طبقاتی عبدالعلی سنندجی افتتاح شد.

,

 

,

قرار بود 95 نفر از بانوان کارآفرین و سرپرست خانوار در سنندج توسط ادارات بهزیستی، کمیته امداد و سازمان های مردم نهاد فعال دراین حوزه به شهرداری معرفی شوند و در این بازار مشغول به کار شوند اما اکنون خبر می رسد که کمتر از دو ماه این باار به دلیل عدم استقبال مردم تعطیل شده است.

,

 

,

نکته جالب اینجاست طرح مذکور، حاصل فکر چهار مجموعه شهرداری، شورای شهر، فرمانداری و دفتر مدیریت امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کردستان بود که علت شکست آن مطمئناً مکان یابی بدون کارشناسی بدون است!

,

 

,

قرار بود بانوان صاحب این غرفه ها روزهای جمعه تولیدات خانگی خود را اعم از محصولات غذایی، ترشیجات، پوشاک، زیورآلات و تزئینات، گل وگیاه و غیره را در این بازار به فروش برسانند و مجموعه مدیریتی این طرح در روز افتتاح برای اطلاع رسانی آن از حداکثر ظرفیت رسانه‌ای استفاده کردند.

,

 

,

اکنون مجموعه مدیران شهر سنندج مانع شکست این طرح اشتغالزایی 50 نفره! شوند و مکان آن را به به پارک سپیدار سنندج انتقال دهند که پیشنهاد آن در هیأت مدیره سازمان سیما و منظر شهرداری مطرح و با آن موافقت شده است و در صورت موافقت فرمانداری، اجرایی می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه