اخبار داغ

خبر مهم آذری جهرمی درباره توئیتر

خبر مهم آذری جهرمی درباره توئیتر
وزیر ارتباطات با بیان اینکه تصمیمات بازپرس‌ها و قضات محلی هستند، تاکید کرد: قوه قضاییه حکم سراسری برای فیلتر یک پیام‌رسان صادر نکرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خانه ملت، محمدجواد آذری جهرمی از عدم پاسخ به نامه ارسالی ازسوی برخی از وزراء و نمایندگان مجلس به قوه‌قضاییه در رابطه با رفع فیلتر توییتر خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین درخصوص اینکه از دیدگاه دادستانی ورود قوه‌قضایه به موضوع یک اپلیکشن مانع از ورود کمیته مصادیق مجرمانه به موضوع آن پیام‌رسان می‌شود، توضیح داد: تصمیمات کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه ملی است اما تصمیمات بازپرس‌ها و قضات محلی هستند؛ درواقع حکم سراسری برای فیلتر یک نرم‌افزار ازسوی قوه‌قضاییه صادر نشده است.

,

آذری جهرمی با بیان اینکه "این اقدام قوه قضاییه پاسخ داده شده است"، افزود: ما این را پاسخ داده‌ایم که در آن پاسخ آمده "حکم کمیته تعیین مصادیق سراسری است در کمیته تعیین مصادیق مصوب شده و در کمیته نیز قابل رفع است؛ اگر دادسرایی برای مسدود شدن یک پیام‌رسان به صورت محلی حکم داده آن حکم از دید ما محترم است."

,

کمیته تعیین مصادیق می‌تواند به فیلتر یا عدم فیلتر اپلیکیشن‌ها ورود کند

, کمیته تعیین مصادیق می‌تواند به فیلتر یا عدم فیلتر اپلیکیشن‌ها ورود کند,

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: از دید ما کمیته تعیین مصادیق مجرمانه می‌تواند به فیلتر یا عدم فیلتر اپلیکیشن‌ها ورود داشته باشد؛ هرچند این موضوع حقوقی شده و ما منتظر پاسخ قوه قضاییه هستیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه