اخبار داغ

پاسخ معاون دبیر مجمع به انتقاد رسانه‌های زنجیره‌ای درباره نامه محسن رضایی/

پیریائی: نظارت بر طرح‌ها و لوایح از نظر انطباق با سیاست‌های کلی نظام وظیفه هیأت عالی نظارت مجمع است

پیریائی: نظارت بر طرح‌ها و لوایح از نظر انطباق با سیاست‌های کلی نظام وظیفه هیأت عالی نظارت مجمع است
بعد از انتشار نامه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به دبیر شورای نگهبان، مبنی بر اینکه لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی با سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، سیاست های کلی تشویق سرمایه گذاری، سیاست کلی امنیت قضایی و سیاست کلی امنیت اقتصادی مغایرت دارد، برخی از رسانه‌ها این موضوع را خارج از وظایف و تعهدات مجمع تشخیص مصلحت دانستند.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بعد از انتشار نامه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به دبیر شورای نگهبان، مبنی بر اینکه لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی با سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، سیاست های کلی تشویق سرمایه گذاری، سیاست کلی امنیت قضایی و سیاست کلی امنیت اقتصادی  مغایرت دارد، برخی از رسانه‌ها این موضوع را خارج از وظایف و تعهدات مجمع تشخیص مصلحت دانستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این رسانه ها همچنین انتقاداتی درباره امضای این نامه توسط دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به جای آیت الله هاشمی شاهرودی داشتند.

,

در ادامه جنجال ها پیرامون این مساله کرم رضا پیریائی، معاون دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی در اینستاگرام خود به این مساله پاسخ داد.

,

وی در این راستا نوشت: به‌روز باشیم! نظارت بر طرح‌ها و لوایح از نظر انطباق با سیاست‌های کلی نظام، وظیفه هیأت عالی نظارت مجمع است. مصوبه این هیأت درباره لایحه #FATF به جلسه یک ماه پیش مربوط می‌شود. هر چند ریاست آن جلسه به عهده #محسن_رضایی بود و او به عنوان نایب رئیس هیأت، حق امضا داشت، آن را به رسم احترام «از طرف» آیت‌الله شاهرودی امضا و ابلاغ کرد.

, #FATF, #محسن_رضایی,

برخی بدون اطلاع از ساختار مجمع و جایگاه حقوقی مصوبات آن، بر طبل تخریب و تفرقه می‌کوبند.

,

, ,

 

,

 

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه