اخبار داغ

رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص) برگزار می شود/اعزام ۲۷۰ گروه جهادی به مناطق محروم کردستان

رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص) برگزار می شود/اعزام ۲۷۰ گروه جهادی به مناطق محروم کردستان
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول‌الله(ص) ۲۶ شهریورماه در کردستان اجرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی،  سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز در جمع خبرنگاران و رسانه های گروهی استان که در سنندج برگزار شد اظهار کرد: رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) با حضور ۲۰ گردان که ۳ گردان آن در سنندج وجود دارد، روز دوشنبه ۲۶ شهریور ماه در کردستان برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,

 

,

 

,

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ترکیبی از تهدایدات دشمنان و عملیات روانی بر علیه مردم  و شروع جنگ اقتصادی وجود دارد لذا این رزمایش با شعار وحدت، ایستادگی و پیشرفت شروع خواهد شد.

,

 

,

 

,

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: جلوگیری از تحرکات دشمنان، تقویت روحیه ی مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مایوس سازی دشمن و تقویت نیروهای عمل کننده از اهداف برگزاری این رزمایش است.

,

 

,

به مردم باید دست‌مریزاد گفت که مسائل را به درستی تحلیل می‌کنند

, به مردم باید دست‌مریزاد گفت که مسائل را به درستی تحلیل می‌کنند, به مردم باید دست‌مریزاد گفت که مسائل را به درستی تحلیل می‌کنند,

 

,

سردار رجبی یادآور شد: به مردم باید دست‌مریزاد گفت که مسائل را به درستی تحلیل می‌کنند، به موقع وارد صحنه می‌شوند و با تهدیدات دشمن عملیات مقابله‌ای دارند.

,

 

,

 

,

به گفته ی سردار رجبی، این رزمایش در دو مرحله انجام می گیرد که مرحله ی اول آن از تاریخ ۹ شهریور ماه در قالب ۲۷۰ گروه جهادی آغاز و به مناطق محروم اعزام شدند و مرحله ی دوم هم روز دوشنبه هفته جاری اجرا می شود که ناظر به ارتقای سطح آمادگی بسیجیان در مقابله با تهدیدات نرم دشمن است.

,

 

,

مردم پای انقلاب ایستاده‌اند

, مردم پای انقلاب ایستاده‌اند, مردم پای انقلاب ایستاده‌اند,


فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان در ادامه تشریح کرد: علی‌رغم تمامی فتنه‌ها و توطئه‌هایی که دشمن علیه انقلاب و مردم ما طراحی و اجرایی می‌کند مردم پای انقلاب ایستاده‌اند .

,
,

 

,

 

,

سردار رجبی با بیان اینکه فرهنگ خدمت رسانی بدون منت در همه وجود ندارد تاکید کرد: کارهای ما ناظر بر این است که مشارکت دولت و مردم هم وجود داشته باشد.

,

 

,

 

,

وی در ادامه به تشریح برنامه هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: از ۳۱ شهریور ماه که به نام هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است بیش از ۴۰ عنوان برنامه و ۸۰۰ ریز برنامه در طول هفته برگزار می شود.

,

 

,

برنامه های هفته دفاع مقدس

, برنامه های هفته دفاع مقدس, برنامه های هفته دفاع مقدس,

 

,

وی گفت: زنگ مقاومت، اعزام یک گروهان با لباس کردی جهت اجرای رژه در میدان آزادی تهران، برگزاری رژه نیروهای مسلح،؛برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، غبارروبی مزار شهدا، دلجویی از خانواده شهیدان و افتتاح پروژه های بسیج سازندگی و اعزام اکیپ های بهداشتی درمانی به مناطق محروم استان از جمله ی این برنامه هاست.

,

 

,

گلایه از کم کاری تعدادی رسانه، جهت پوشش رسانه ای شهدای مریوان

, گلایه از کم کاری تعدادی رسانه، جهت پوشش رسانه ای شهدای مریوان, گلایه از کم کاری تعدادی رسانه، جهت پوشش رسانه ای شهدای مریوان,

 

,

وی در ادامه ضمن گلایه از کم کاری بعضی از رسانه ها جهت پوشش رسانه ای شهدای مریوان اظهار کرد:چه فرازی بالاتر از شهید و شهادت در کشور داریم و آیا مستحق نبود که به بهترین شیوه از آنها یاد کنیم؟ چرا که آنها فرزندان کردستان و از شهدای بومی استان بودند.

,

 

,

کسانی که آمدند و فضای استان را ملتهب کردند دشمن مردم هستند

, کسانی که آمدند و فضای استان را ملتهب کردند دشمن مردم هستند, کسانی که آمدند و فضای استان را ملتهب کردند دشمن مردم هستند,

 

,

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان همچنین اشاره ای به تعطیلی بازاریان داشت و گفت: تعطیلی بازار زیبنده کسبه و بازاریان ما نبود هر چند این موضوع را پیگیری و با لیدرهای آن برخورد می‌کنیم.

,

 

,

وی گفت: کسانی که آمدند و فضای استان را ملتهب کردند دشمن مردم هستند چون اگر خوب و یا دوست مردم استان ما بودند در خارج نبودند و از آبشخور دشمن تامین نمی‌شدند.

,

 

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه