اخبار داغ

همزمان با هفته ناجا؛

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خلیل‌آباد برگزار شد

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خلیل‌آباد برگزار شد
هم‌زمان با هفته نیروی انتظامی، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خلیل‌آباد در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، حجت الاسلام علی ناهیدی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خلیل آباد ضمن گرامیداشت 13 مهر روز نیروی انتظامی و آغاز هفته ناجا اظهار کرد: نیروی انتظامی برای دست‌یابی به نقطه مطلوب برقراری امنیت و آرامش در سطح کشور نیازمند همکاری، هماهنگی دستگاه‌های اداری و اجرایی با این ارگان مقدس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با بیان اینکه کشور ایران امروز یکی از امن‌ترین کشورهای منطقه محسوب می شود افزود: سلامتی و امنیت دو نعمت می‌باشد که قدر و جایگاه آن‌ها در میان مردم مغفول مانده است.

,

امام جمعه خلیل آباد با اعلام اینکه نیروی انتظامی در تمامی مراسمات و برنامه های شهرستان حضور فعال در حوزه تأمین امنیت دارد بیان کرد: امروز مردم پلیس را امین خود می دانند و نشان داده اند جهت حفظ تأمین امنیت مردم حاضرند از جان، مال و ناموس خود بگذرند.

,

وی با بیان اینکه مردم باید پلیس را امین خود بدانند و به آن اعتماد داشته باشند، تشریح کرد: پلیس با تأمین امنیت، زمینه را برای پیشرفت و توسعه فراهم می‌کند و اگر پلیس اقتدار نداشته باشد مطمئناً کارشکنی‌هایی صورت می‌گیرد.

,

ناهیدی با بیان اینکه امنیت یکی از نیازهای اصلی جامعه بشری است و پلیس ازجمله نهادهای اصلی در ایجاد امنیت محسوب می شود، گفت: دستگاه‌های اداری بایستی با نیروی انتظامی بیش از پیش همکاری داشته باشند.

,

 

,

پلیس هر تهدیدی را در نطفه خفه می‌کند

, پلیس هر تهدیدی را در نطفه خفه می‌کند,

سرهنگ ولی الله غلامی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان خلیل‌آباد بابیان اینکه پلیس مقتدر، امین مردم شعار محوری هفته ناجا است، اظهار داشت: فلسفه وجودی و پیدایش پلیس برای برقراری امنیت در جامعه است.

,

فرمانده انتظامی خلیل آباد با اشاره به تهدیداتی که امروزه در فضای مجازی صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: پلیس با رصد فضای مجازی و حقیقی هر تهدیدی را در نطفه خفه می‌کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه