اخبار داغ

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی:

سرنوشت لایحه تصویب شده CFT در دستان شورای نگهبان/امیدواریم شورای نگهبان قاطعانه این سند خیانت بار را رد کند

سرنوشت لایحه تصویب شده CFT در دستان شورای نگهبان/امیدواریم شورای نگهبان قاطعانه این سند خیانت بار را رد کند
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدورایم شورای محترم نگهبان قاطعانه این مصوبه را که در جهت منافع اروپا و آمریکاست و خسارات جبران ناپذیری را به کشور تحمیل می کند، رد کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان به رغم هشدارهای مقام معظم رهبری و کارشناسان پیرامون FATF و خطراتی که برای استقلال و امنیت اطلاعات اقتصادی کشور به همراه دارد، امروز در ناباوری با ۱۴۳رای موافق، لایحه CFT در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید، به عبارتی مجلس در تحریم ارکان مختلف اقتدارآفرین از رئیس‌جمهور آمریکا سبقت گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

محمد مهدی زاهدی در گفت و گو با خبرنگار ما در این خصوص اظهار کرد: متاسفانه این قرارداد ننگین درمجلس به تصویب رسید و اگر مراحل قانونی آن طی شود  قطعا تبعات منفی زیادی را برای کشور خواهد داشت.

,

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: لذا ما امیدورایم شورای محترم نگهبان قاطعانه این مصوبه را که در جهت منافع اروپا و آمریکاست و خسارات جبران ناپذیری را به کشور تحمیل می کند، رد کند.

,

زاهدی در پاسخ به این سوال که چه کسانی با وجود آگاهی از خیانت بار بودن این لایحه، به ان رای مثبت دادند عنوان کرد: فراکسیون امید از قبل تصمیم گرفته بود به این لایحه رای مثبت دهد که امروز هم با اضافه شدن فراکسیون مستقلین که آقای نعمتی نماینده آن ها بود به آن ها تعدادشان بیشتر شد و عمده رای ها مربوط به این دو فراکسیون بود.

,

وی تصریح کرد: فراکسیون ولایی از قبل اعلام کرده بود که رای منفی خواهد داد و این کار را انجام داد در هر حال سرنوشت این سند خیانت بار در دستان شورای نگهبان است.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه