اخبار داغ

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس :

مردم ایران ۱۳ آبان امسال را باشکوه تر از گذشته برگزار خواهند کرد

مردم ایران ۱۳ آبان امسال را باشکوه تر از گذشته برگزار خواهند کرد
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت : مطمئن باشید مردم بصیر ، آگاه و سرافراز ایران اسلامی ۱۳ آبان امسال را نیز باشکوه تر از سال های گذشته برگزار خواهند کرد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار راه آرمان با اشاره به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ۱۳ آبان اظهار داشت : آمریکایی ها با بدعهدی ، بداخلاقی و بد رفتاری که با ملل جهان و توهین هایی که به جوانان عرب در روزهای گذشته داشته است و همچنین اتفاق زشت و ناپسندی که در سفارت عربستان در آنکارا افتاد ماهیت خود را به جهانیان نشان داده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

وی گفت : همه این اتفاقات نشان می دهد که حتی پادشاه عربستان دست نشانده و سرسپرده ترامپ است و این اتفاقات باعث شد تا حقانیت ، مظلومیت و صداقت مردم عزیز و نجیب ایران یک بار دیگر به بهترین وجه ممکن به جهانیان ثابت شود.

,

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد : مطمئن باشید مردم بصیر ، آگاه و سرافراز ایران اسلامی ۱۳ آبان امسال را نیز باشکوه تر از سال های گذشته برگزار خواهند کرد .

,

حسن پور ادامه داد : این اطمینان ر ا به مردم عزیز خود می دهیم که با اقدامات گسترده دولت ،مجلس و قوه قضائیه که توسط مقام معظم رهبری تنفیذ شده است وضعیت ذخایرمان در کشور بهتر از ۵ سال گذشته است .

,

وی با اشاره به یاوه گویی های ترامپ برای تحریم های بیشتر در سالروز ۱۳ آبان افزود : باید برای حفظ عزت ملت در هر جامعه ای یکسری مسائل و مشکلات را پشت سر بگذاریم ولی همه تدابیر لازم اندیشیده شده است .

,

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحریم های آمریکا علیه ایران عنوان داشت : پیش بینی ها و اقدامات پیش گیرانه و کارهای ارزشمندی در کشور صورت گرفته است و مردم مطمئن باشند تمام امکانات و ظرفیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهت خدمت به مردم به کارگیری خواهد شد .

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه