اخبار داغ

نمایشگاه هنری دونالد سلمان در اردبیل برپا شد+تصاویر

نمایشگاه هنری دونالد سلمان در اردبیل برپا شد+تصاویر
رئیس حوزه هنری استان اردبیل گفت: بمناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همزمان با آغاز هنرواره ملی انقلاب اسلامی روایت ایرانی نمایشگاه دونالد سلمان از آثار سید مسعود شجاعی طباطبائی در مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل برپاشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر رجبی در گفتگو با  سبلان‌ما، اظهارداشت: این نمایشگاه بخشی از مراسم افتتاحیه هنرواره که به میزبانی استان اردبیل برگزار می شود برای نشان دادن تحریف تاریخ و واقعیت های از رژیم پهلوی انجام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

رجبی با اشاره به اینکه نمایشگاه مجموعه آثار ارزشمند کاریکاتور، کارتون و ورکشاپ که دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایاران را درچهل سال گذشته را نشان می دهد در هنرواره ملی انقلاب اسلامی روایت ایرانی برپا می شود افزود: هدف نشان دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی و نشان دادن چهره منفور و استکبار جهانی امریکا، اسرائیل و عربستان است.

,

وی از حضور 40 هنرمند از سراسر کشور در بخش ورک شاپ و کاریکاتور هنرواره ملی انقلاب اسلامی روایت ایرانی در اردبیل خبرداد و افزود: همه این هنرمندان از بین بیش از 60 هنرمند برتر با توجه به رزومه و فعالیت های این هنرمندان انتخاب شدند.

,

رئیس حوزه هنری استان اردبیل گفت: بخش ورک شاپ و کاریکاتور که در قالب کارگاه علمی و به مدت دو روز در حوزه هنری استان اردبیل برگزار شد با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد و بخش های دیگر نیز در اواسط بهمن ماه به میزبانی استان اردبیل برگزار خواهد شد.

,

نقشه شوم دشمنان را باید از زبان بین المللی کاریکاتور بیان کرد

,

مدیر تجسمی حوزه هنری و کاریکاتوریست کشور گفت: زبان کاریکاتور یک زبان بین المللی است و بهترین زبان برای نشان دادن چهره منفور و شوم دشمنان برای کل جهان است.

,

سید مسعود شجاعی طباطبائی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان ما اظهار داشت: نمایشگاه کاریکاتور که از آثار چندین ساله خود می باشد نشانگر استکبارستیزی رژیم آل صعود، امریکا و اسرائیل طی سالیان گذشته در منطقه و خاورمیانه می باشد.

,

شجاعی طباطبائی با اشاره به اینکه نمایشگاه دوناد سلمان که هدف نشان دادن فعالیت این دو کشور و نشان دادن چهره منفور دونااد ترامپ رئیس جمهور امریکا و سرکرده های رژیم آل صعود می باشد به مدت دو روز در مجمتع فرهنگی هنری فدک اردبیل و همزمان با افتتاح هنرواره ملی انقلاب اسلامی برپاشد افزود: امیدواریم بتوانیم با چنین نمایشگاه های انقلابی زبان هنر بتوانیم چهره مستکبر و ظالمانه استکبارهای جهانی به دنیا نشان دهیم.

,

وی با بیان اینکه استان اردبیل میزبانی خوبی را تاکنون در بخش اول هنرواره ملی انقلاب اسلامی روایت ایرانی داشته است افزود: این هنرواره ملی کاملأ مردمی می باشد و یک حرکت خوب و انقلاب در عرصه هنر برای نشان دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته و نشان دادن چهره استکبار جهانی برای نسل جدید جامعه است.

,
,
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه