اخبار داغ

گلایه رئیس دانشگاه پیام نورلنده از عدم همکاری مسئولان:

فریادهایی که به در بسته خوردند/از توسعه حرف می زنیم ولی چرا کسی به فکر دانشگاه پیام نورلنده نیست+فیلم

فریادهایی که به در بسته خوردند/از توسعه حرف می زنیم ولی چرا کسی به فکر دانشگاه پیام نورلنده نیست+فیلم
حمیددهقان با گلایه از عدم همکاری مسئولان شهرستانی، استانی و ملی در خصوص وضعیت دانشگاه پیام نور لنده گفت: هرکجا برای رفع مشکل ساختمان دانشگاه پیام نور مراجعه کردیم به درب بسته خوردیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده،رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان لنده در جشن تجلیل از جهادگران این داشگاه با گلایه از عدم همکاری مسئولان شهرستانی، استانی و ملی در خصوص پروژه ساختمان دانشگاه پیام نور لنده گفت: دانشگاه امروز مبدا تمام تحولات اساسی در جامعه است ولی متاسفانه برای تکمیل ساختمان دانشگاه پیام نور لنده با 80درصد پیشرفت کاری هیچ مسئولی از شهرستان، استان و ملی برای گره گشایی مشکلات آن و تکمیل 20درصد باقی مانده همکاری لازم صورت نمی گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده,

 

,

وی افزود: هرجایی که لازم بود رو زنی کردم و هرکجا که دوست و آشنایی بود به خصوص فرزندان بومی منطقه که مسئولیتی های ملی دارند مراجعه کردیم ولی همه جا به درب بسته خوردیم.

,

 

,

رئیس دانشگاه پیام نور لنده تصریح کرد: بیش از 450دانشجوی شهرستان لنده با این همه استعداد چشم انتظار همت والای مسئولان هستند و حتی به خیرین نیز مراجعه کردیم که آنان هم از وضعیت دلار و اقتصادی پیش آمده شرمنده دانشجویان و فرهنگ  شدند.

,

ادامه صحبت های رئیس دانشگاه پیام نور لنده را می توانید در فیلم زیر مشاهده نمایید:

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه