اخبار داغ

رئیس اتحادیه آهن فروشان یزد:

قیمت آهن متاثر از تصمیمات دولت است/ انگیزه ای برای کاهش قیمت آهن دیده نمی شود

قیمت آهن متاثر از تصمیمات دولت است/ انگیزه ای برای کاهش قیمت آهن دیده نمی شود
رئیس اتحادیه آهن فروشان یزد گفت: فعالان اقتصادی ثبات قیمت را منوط به تصمیمات و بخشنامه های دولت می دانند که در حال حاضر انگیزه ای برای کاهش قیمت آهن دیده نمی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس اتحادیه آهن فروشان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه بازار آهن آلات یک بازار هیجانی و پرتلاطم است، اذعان داشت: از اول سال تاکنون هفته پیش بازار آهن رشد 10 درصدی را تجربه کرد و در یک هفته اخیر دوباره 7 درصد کاهش قیمت داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

مدرسی، در رابطه با علت تلاطم بازار ارز، اذعان داشت: بازار آهن متاثر از نرخ ارز، مناسبات سیاسی و اقتصادی بین المللی و بخشنامه های دولتی قیمت خود را تعیین می کند.

,

وی ادامه داد: از ابتدای سال گذشته تاکنون به طور متوسط روزان دو بخشنامه از سوی دولت در رابطه با سازوکار فروش و صادرات فولاد و بازگشت ارز آن به تولید کنندگان ابلاغ شده است و این موضوع باعث شده است تا بازار ثبات نداشته و قدرت خریدی برای آن تعریف نشود.

,

وی با بیان اینکه درسال گذشته بازار آهن رشد 300 درصدی را تجربه کرد، خاطرنشان کرد: فعالان اقتصادی ثبات قیمت را منوط به تصمیمات و بخشنامه های دولت می دانند که در حال حاضر انگیزه ای برای کاهش قیمت آهن دیده نمی شود.

,

رئیس اتحادیه آهن فروشان یزد، تصریح کرد: مدیران تولید فولاد کشور نیز نقش بسیار کلیدی در ارتباط با مسئولان کشوری و تاثیرگذاری بر تصمیم گیری ها آن ها دارند که امیدواریم با برنامه ریزی درست شاهد ثبات قیمت در بازار آهن باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه