اخبار داغ

مدیریت کل بحران استانداری هرمزگان:

آتش سوزی در نخلستان های سیاهو/ علت حریق در حال بررسی است

آتش سوزی در نخلستان های سیاهو/ علت حریق در حال بررسی است
مدیریت کل بحران استانداری هرمزگان با اشاره به آتش سوزی در نخلستان های منطقه کووه سیاهو گفت: ساعت یک و 10 دقیقه بامداد امروز این آتش سوزی اطفا شده که میزان خسارت و علت آتش سوزی از طریق جهاد کشاورزی استان هرمزگان در حال بررسی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی رضا صفا، مدیریت کل بحران استانداری هرمزگان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز با اشاره به آتش سوزی شب گذشته در منطقه کووه سیاهو هرمزگان اظهار کرد: حدود ساعت 22:10 دقیقه شامگاه روز گذشته این آتش سوزی به مدیریت بحران استانداری هرمزگان اعلام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

مدیریت کل بحران استانداری هرمزگان تصریح کرد: چهار تیم آتش نشانی و یک تیم از مدیریت بحران استان استانداری هرمزگان به محل آتش سوزی اعزام شدند.

,

صفا با بیان اینکه این آتش سوزی ساعت یک و 10 دقیقه بامداد امروز اطفا شد، خاطر نشان کرد: هرچند آتش سوزی در منطقه ای صعب العبور موجب سخت تر شدن روند اطفاء شده اما با تلاش بی شائبه نیروهای آتش نشان این حریق در کمترین زمان ممکن مهار و اطفا گردید.

, آتش سوزی در منطقه ای صعب العبور موجب سخت تر شدن روند اطفاء شده اما , آتش سوزی در منطقه ای صعب العبور موجب سخت تر شدن روند اطفاء شده اما ,

وی خاطر نشان کرد: میزان خسارت و علت آتش سوزی از طریق جهاد کشاورزی استان هرمزگان در حال بررسی است.

,

گفتنی سیاهو، دهستانی از توبع بخش مرکزی و در فاصله ۷۵ کیلومتری بندرعباس قرار دارد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه