اخبار داغ

سردار غیب‌پرور: ۱۱ هزار گروه جهادی داریم

سردار غیب‌پرور: ۱۱ هزار گروه جهادی داریم
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اکنون ۱۱ هزار گروه جهادی داریم، گفت: برنامه ما در سال ۹۸ این گرو‌ه‌ها را به ۳۸ هزار گروه افزایش دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه رونمایی از سامانه اطلس جهادی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این اطلس فرصتی برای تمامی مردم است تا در گروه‌های جهادی ثبت نام کنند،  براساس این اطلس مناطق نیاز و مناطق مورد خدمت‌رسانی مشخص خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: حیات بسیج در خدمت به مردم است، تا اواسط سال 97، شش هزار گروه جهادی داشتیم که اکنون به 11 هزار گروه افزایش یافته است.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: در سیل‌های ابتدای سال، حدود 78 هزار نفر از مردم و جوانان در قالب گروه‌های جهادی در استان‌های سیل زده به خدمت‌رسانی پرداختند. در سیل اخیر گروه‌های تخصصی جهادی داشتیم.
,
 
,
, ,
 
,
بنابر گزارش تسنیم، وی در ادامه خبر داد: برنامه ما در سال 98 این است که تعداد گرو‌ه‌های جهادی را به 38 هزار گروه افزایش دهیم.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: تعداد پایگاه بسیج در کشور 51 هزار پایگاه است که انتظار داریم طی دو سال هر پایگاه حداقل یک گروه داشته باشد.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه