اخبار داغ

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی؛

انتقال دختربچه آزاردیده مرندی به شیرخوارگاه/ نظارت کامل‌بر روند رسیدگی به پرونده

انتقال دختربچه آزاردیده مرندی به شیرخوارگاه/ نظارت کامل‌بر روند رسیدگی به پرونده
ارشدزاده گفت: دختربچه مرندی‌که براثرشدت ضرب و شتم پدر خود، به کما رفته بود، بابهبود وضعیت جسمانی، روز پنجشنبه به شیرخوارگاه احسان انتقال یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، هفته گذشته خبری مبنی بر شکنجه کودک 2ونیم ساله از بخش یامچی شهرستان مرند در رسانه ها مطرح شد که پدر معتاد پس از طلاق همسر، فاطمه دختر بچه خود را به حدی مورد شکنجه قرار داده که باعث به کمارفتن فرزند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

این کودک بعد از انتقال به بیمارستان مرند به علت شدت جراحات وارده، به بیماستان امام رضا منتقل و تحت درمان قرار می گیرد.

,

محسن ارشدزاده، مدیرکل بهزیستی استان آذربایجان شرقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار آناج از بهبود وضعیت این کودک خبر داد و گفت: دختربچه مرندی که بر اثر شدت ضرب و شتم پدر خود به کما رفته بود، بابهبود وضعیت جسمانی، روز پنجشنبه به شیرخوارگاه احسان انتقال یافت.

,

وی در ادامه گفت: با توجه به وضعیت کودک، تا احراز نظر مراجع قضایی درباره تعیین تکلیف این کودک، بهزیستی موظف به نگهداری است. پدر این کودک هم اکنون در اختیار مراجع قضایی قرار دارد که پرونده وی مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

,

ارشد زاده همچنین با تاکید بر تامین امنیت این دختربچه اظهار داشت: اگر مقرر باشد این کودک به مادرش تحویل داده شود، باید زیر نظر مراجع قضایی و نظارت کامل بهزیستی انجام شود تا شاهد بروز حادثه ای دیگر نباشیم.بررسی صلاحیت نگهداری نیز برعهده سازمان بهزیستی صحیح خواهد شد.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: بهزیستی تبریز حتی بعد از تحویل کودک به فرد ذیصلاح، نظارت کاملی بر روند زندگی این کودک خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه